Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaka jest długość śruby pod pedałem gazu w Waszych 318 TDS?

 

Czy ktoś zna standardowy (fabryczny) wymiar?

 

Niedawno nabyłem egzemplarz, gdzie wydawało się że "słabo idzie" (przypadek nie raz opisywany na szanownym forum). Turbina po regeneracji, silnik zapala ok (zimny/ciepły), generalnie wszystko grało i buczało poza tym, że słabo ciągnął (jedyne co było podejrzane to to że ekonomizer "stawał" na ok. 20 i ni hu hu więcej). Po wkręceniu śruby głębiej, auto idzie dobrze. Wiadomo, ekonomizer wykazuje większe spalanie (przy pedale gazu "do dechy" albo raczej "do śruby" :) ), ale wiadomo coś za coś.

Stąd pytanie wyżej - zastanawiam się czy szukać przyczyny dalej, czy po prostu poprzedni właściciel "bawił" się śrubką...

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
tez mam 318 TDS i z tego co mowil moj szfagier to raczej nie powinno sie krecic ta sruba to moze nie zle namieszac w silniku. A zreszta po co kombinowac wystarczy zmienic mape na pompie wtryskowej do 105 KM i to wystarczy.A co do ekonomizera to jak jade na 3 biegu i klepa do dechy to ekonomizer nie wychyli sie dalej niz 20 tak jest zreszta na kazdym biegu oprucz 1i 2
Opublikowano

no cóż, 318 tds bez modyfikacji słabo idzie - jak przesiadłem się z fiata punto 60 ps to byłem troche rozczarowany, jaki to muł w mieście. Co innego na trasie i co innego po chipie - inny samochód

 

a wracając do tematu zmierz sobie przyspieszenie np od 80-120 na IV biegu - wtedy bedziesz wiedział "jak idzie".

katalogowo powinien iść (sedan) 12,6 s lub 13,3s (touring).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.