Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwna zupełnie sprawa..

Dziś autko pyrkało sobie na wolnych obrotach (rozgrzewałem je troszkę) i z ciekawości przytknąłem sobie rękę do końcówki wydechu i co stwierdziłem :shock: z jednej końcówki wylatujące spaliny były ciepłe a z drugiej zimne :shock: .

No ale nic pomyślałem.... przepędziłem się solidnie po wieczornych ulicach i sprawdziłem jeszcze raz na solidnie rozgrzanym silniku i co :?: To samo zewnętrzna końcówka miała zimniejsze spaliny niż wewnętrzna.

Dla niezorientowanych - w 320 od kolektora do końca wydechu idą dwie rury (każda odprowadza spaliny z 3 cylindrów).

Co to może znaczyć...... :?: :?: :?:

Kto ma jakie pomysły :?: :?: :?:

A może tak ma być :roll:

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Opublikowano
heheh a myslisz ze w tlumikach tez masz po 2 rury :D hehehehe - przeciez spaliny mieszaja sie chociazby w katalizatorze :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Hmmm no na wejściu do kata to się mieszają ale nie wiem jak jest w środkowym i końcowym (no chyba nie jest tak, że tłumik to duża pucha do której wpadają spaliny z obydwu rur :?: .

No i moje pytanie - czemu na wylocie z jednej rury spaliny są wyraźnie cieplejsze niż z drugiej. Nieszczelny układ wydechowy?

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.