Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tydzień temu wymieniłem dyfer! i dziś znów zaczyna coś się sypać! kiedy ruszam słychac jakieś pknięcie i słychac je w czasie zmiany biegów zaś jesli włącze wsteczny nie słychać nic.Dodam jeszcze że puknięcie słychać tylko z lewej strony auta.co to [BAD] może być?
Opublikowano
dziś zmieniłem znów dyfer bo mechanior powiedział ze to pukanie to w dyfrze wiec tamten jeszcze był na gwarancji to szybko wymianka.Zakładam inny ruszam i znów to samo! [BAD] krew mnie zalewa nie wiem co to? Pukanie identyczne jak wcześniej więc to już chyba nie most nie mam pojęcia>Ratujcie!!!!
Opublikowano
Może masz luzy na półosiach. Ja mam i objawia się to metalicznym stukaniem np. przy ruszaniu, ale zarówno do przodu jak i do tyłu. Jak puszczę gwałtownie gaz to też stuknie i wydaje mi się że coś z półosiami jest nie tak.
BMW forever!!!
Opublikowano
moze być jak puszczam szybko gaz też puka, puka nie kiedy puszczam sprzeło tylko kiedy je wciskam chcąc zmienić bieg. i na tym drugim moście jest dokładnie tak samo.nie potrafie tylko określić jaki to dzwięk taki "tyk".
Opublikowano
Ale masz taki metaliczny dźwięk? Tzn jak byś uderzał metalem o metal? Z tego co się orientuję to za stukanie przy zmianie biegu to jeszcze coś innego odpowiada nie jestem pewien ale chyba chodzi o podporę wału.
BMW forever!!!
Opublikowano
Mam już [BAD] mam!!!!!!!!! hura !!!!!!! panowie to co pukało to była śruba na gumie stabilizującej - przykręcana do karoseri od dołu wytarła sie troche guma i sruba dostała luz podłożyłem podkładke i nic nie puka spokuj w aucie i w głowie mej też bo nie dawało mi to żyć. A mechanika który powiedzial że to dyfer znienawidzilem bo to pizda nie mechanik!!POZDRO dla wszystkich!!!!!
Opublikowano
racja - JEEE****AĆ takich "specjalistów" !!! Ja raz miałem przypadek, że przy skręcaniu w lewo czy prawo - słyszałem dość denerwujące szmeranie - też nie dawało mi to spokoju - jeden "specjalista" powiedział, że to musi tak być :duh: - drugi w jakimś zakładzie, że skoro nic więcej się nie dzieje to moge tak jeździć (nieważne, że to układ kierowniczy - od którego życie zależy) - a jak się okazało to 2 czynności pomogły - wymiana płynu chłodniczego i spryskanie wszystkich tulej na przedniej osi - jakimś smarem typu WD40 - od ręki szmeranie zniknęło i do dziś się nie pojawiło :lol: Także trzeba uważać na tych "specjalistów" i nie kierować się tezą, że duży i dobry (nawet zagraniczny) zakład - to równa się tym że dobrzy fachowcy. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.