Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

,jaki masz przewod od zaworu do reduktora - przewód 8, długość koło 60 cm, z butli zo zaworu jescze szóstka leci

 

jakiej długosci przewodyod wtrysku gazu do kolektora - około 15cm

 

gdzie wkreciles dyszki w kolektor - dokłądnie obok wtrsyskiwaczy benzynowych, i pod tym samym kątem

Opublikowano
Przewod od butli do zaworu 6 pozniej 8 tylko nawinełem petle śr 10cm 8 petli nie ktory wyda sie to smieszne ale przez to auto ma duzy zapas gazu ,wtryski dobrze zalozone a co do przewodow to sprubuj je troszke wydluzyc do okolo 18-25cm,i jakie masz cisnienie na reduktoze robocze 1.3 bara jest u nas ustawine a min , 0,45
Bandit Machine Wagon
Opublikowano

z ciśnieniem to bywa różnie - jest ustawiane na 1,0 natomiast w trakcie jazdy na trasie z kompem na kolanach pasażerki, wachał się od 0,9 do 1,05 mniej więcej.

Minimalne ustawione z tego co pamiętam na 0,65

Ten przewód od f. fazy ciekłej do reguktora to tez mam pętlę, zrobioną żeby był ten magiczny bufor gazu . . . . . . .

Opublikowano
Tak tylko ile masz tych petli bo i pinczera ich zrobilem 8 hihihi,a co do tej pracy silnika jak sie on zachowuje na benz,mosze masz gdzies nieszczelnosc i pobiera lewe powietrze
Bandit Machine Wagon
Opublikowano
Powiem tak jeszcze na innym forum kfas twierdzi ze moze twoj silnik zalewac jest to mozliwe ale wtedy dobra regulacja i powinno wszystko do normy powrucic
Bandit Machine Wagon
Opublikowano

Dzisiaj zacząłem znowu zabawę, czyli podmieniłem kompa na kolejnego kombinowanego, i odczyty z sondy wydają się być prawidłowe ( na wolnych 02-08).

 

Dysze zmieniłem na 2,1 i ( co jest zasługą również komputera) obroty są iddentyczne jak na PB czyli 800, i silnik na czerwonych pracuje równiusieńko. Niestety nadal problem z cisnieniem - jest za niskie - koło 0,85 a przy bucie spada do 0,65 ;/

Wąż fi 8 mam, więc go w wolny weekend wymienię, mam nadzieje że to pomoże, no i parownik jeszcze trochę rozkręce, dzisiaj po prostu nie ma czasu . . .

 

Przy kalibracji na dyszach 2,5 wystąpił komunikat że są za duże

 

Acha no i jeszcze jeden komunikat - niestety nie wiem w którym momencie- "wtryski cały czas otwarte ( sprawdź sondę przy max obciążeniu)". Nie wiem czy to pośrednio nie wina komputera który dość solidnie kombinuje m.in. z podawaniem paliwa

Prace ustały - czasu brak . . . . . . .:/

Opublikowano
Jezeli wtryski sa cały czas otwarte to dobrze bo stego co wiem w bmw napewno w m30 jest tak ze jak dajerz do oporu gaz to wtedy wszystkie naraz wtryski pracuja
Bandit Machine Wagon
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przewód wkoncu wymieniony . . . sprawa cisnienia się trochę unormowała, przy jeździe jest 1,05, a przy bucie na 2 biegu, przy 5000 obr spada na 0,8, minimalne ciśnienie ustawione na 0,7. TO dobre wyniki czy nie ?

 

Dysze wtrysków - 2,1, czy 2,2 i są . . . . . . za duże . . . . . . przy robieniu mapy, "góra" odlatuje baaaaardzo wysoko, komunikat też wystąpił przy autokalibracji ze dysze za duże . . . .

 

Jutro kupuje dysze, i może w sobotę będę działał. . . .

Wtryski dalej czerwone, problemów z wolnymi nie ma najmniejszych. Poza przewodem nic nie wymieniane.

A oto mapa - dysze 1,9 :

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img261.imageshack.us/img261/7627/dysze194dd2.png

Ps. kupię butlę w koło zapasowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.