Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie i Panie.Jakisz czas temu mialem problem z olejem(e39 528i z 97r),w warsztacie w anglii wymienili mi uszczelniacze,i dalej troszeczke wciagala,po przejechaniu jakis 2500-3000km,calkowicie sie uspokoilo(dziwne)w zeszlym tygodniu moja bunia byla na przegladzie i odziwo analiza spalin wyszla pozytywnie wiec ucieszony ze wszystko OK,postanowilem jeszcze raz zmienic olej zeby wszystko gralo.A tu po wymianie zamiast lepiej,to zaczelo mi cos rzerzolic w okolicy Vanosa,silnik dostal na wolnych obrotach jakis drgawek,juz 2 razy mi zgasl i niechcial odpalic,jak w koncu zlapal to tak chodzil jakby chodzil na 2 cylindrach,zgasilem i jeszce jedna proba i cacy chodzi.Jak chodzi na wolnych obrotach,silnik chodzi cichutko tylko te drgawki,ale rzerzenie zaczyna sie tak ok 2700 i konczy sie ok 3500 obrotow,to jest tak jakby jaks nakretka wpadla i sobie tam lata,albo uderzanie lancucha o obudowe.cos takiego trudno mi to blizej okreslic.Czy ktos mial juz takie dziwadla w swojej kochanej,jesli tak to prosze o pomoc.Problem jest taki ze mieszkam w anglii i kazda naprawa to naprawde powarzny wydatek.Wiec tylko w was nadzieja.Za miesiac jade do polski i tak sie zastanawiam czy dojade do polski czy znowu duze wydatki w anglii.Z gory dzieki za podpowiedzi.

Zobacz moje Bmw http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=122339


http://img651.imageshack.us/img651/2404/bmw3r.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.