Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, sam kiedys pisalem jak wymieniac pasek na przykladzie swojego auta.

Dzisiaj chcialem zdiac pasek aby sprawdzic czy mam luzy na lozyskach alternatora albo czy to rolki mi chalasuja.

Zakladajac pasek napotkalem dziwny problem... napinacz sie wyprostowal i nie moge go niczym ruszyc nawet o centymetr i przez to nie da sie paska zalorzyc... Wie ktos co to moze byc?

Edytowane przez szwedu

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
Spoko widze nikt z tym sie nie spotkal. Po pary godzinach meki doszedlem przynajmniej gdzie problem :| napinacz ma w sobie 2 tulejki prowadnice i jedna z drugiej wyszla, sciagnolem pierwsza czesc wierzchnia i wiszysko jak na dloni, tylko teraz jest problem ze zmontowanie tego napinacza gdyz sprezyna jest niemilosiernie twarda... jutro sie bede z tym meczyl ale jak dla mnie debilizm , poniewaz powinien byc ogranicznik wysuniecia sie tych tuleji z siebie..

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.