Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam!

 

Aktualnie przymierzam się do zmiany swojej 5er na nowszy model. Biorę też pod uwagę zakup 7er, jednak przedtem chciałbym się lepiej zorientowac w temacie.

 

Chce benzyne, najlepiej V8. V8 w piątkach kosztuje w dobrym stanie powyżej 150 tys, a ja na zakup chce wydac kwotę w okolicach 100 (+/-10). 7er w tej cenie można dostac już bardzo przyzwoite. Rocznik 2001-2003 oczywiście.

 

1. Jakie są koszta utrzymania V8 w BMW serii 7? Czy mogę spodziwac się jakiś niespodzianek z tymi silnikami (coś się notorycznie psuje, etc? Czy raczej użytkowanie spokojnie, a martwic się można co najwyżej by cena benzyny nie podskoczyła do 10 PLN / litr.

 

2. Jeżeli będę kupował 7, to na pewno dokupie jak najszybciej pakiet po liftingu. Stąd pytanie: czy warto? Wiadomo, nikt tego nie pomaluje i nie zrobi jak fabryka, koszta spore, ale jeśli ktoś ma doświadczenie w temacie tego typu dodatków robionych na własną rękę, może się podzielić nim?

 

3. Czy 7 są tak awaryjne, jak 5? Z E60 problemow jest co nie miara. Zakładam, że z 7 będzie podobnie.

 

Z góri dzięki za wszelkie informacje :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ze 100 tys do salonu? Nie chce kupic samych felg i tapicerki, tylko cale auto...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam nadzieje że jest inaczej.

 

Jeśli nie, to obskocze fora w krajach zachodnich i ewentualnie przejade się do ASO. W każdym razie nie widze przeciwzkazan, zeby nie zapytac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jednak czuje, ze miałeś racje z tymi odpowiedziami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.