Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam BMW E34 520i bez gazu Kupiłem go niedawno zawsze palił normalnie

 

1.Teraz po nocy nie odpala za pierwszym razem odpali zgaśnie za drugim razem gdy przekręcam kluczyk pali ok przez cały dzień tylko jak przestoi noc w gararzu i rano wsiadam to nie pali za pierwszym kopem jest tak teraz codziennie może ktoś coś doradzić co to jest.

 

2. A dzisiaj mnie zaskoczył całkowicie jeździłem rano wstawiłem auto do gararzu i gdychiałem wyjechać przekręcam kluczyk i nić nie kręci pod silnikiem zaczeło coś tyklać kiedy wyciągnełem kluczyk dalej tykało znowu wsadziłem kluczy i nic tak jagby rozrusznik po kilku razach przekręceniu kluczyka odpalił czy wie ktoś co to może być za userka i co zrobić

 

CZY JAK podłącze AUTO POD KOMPA TO POKARZE CO JEST Z TYMI DWOMA RZECZAMI PROSZĘ O POMOC I ZA każda PODPOWIEDZ dziękuje góry ADAMSKI

Opublikowano

2. A dzisiaj mnie zaskoczył całkowicie jeździłem rano wstawiłem auto do gararzu i gdychiałem wyjechać przekręcam kluczyk i nić nie kręci pod silnikiem zaczeło coś tyklać kiedy wyciągnełem kluczyk dalej tykało znowu wsadziłem kluczy i nic tak jagby rozrusznik po kilku razach przekręceniu kluczyka odpalił czy wie ktoś co to może być za userka i co zrobić

 

Obstawiam szczotki w rozruszniku.

BMW 730iA wcześniej

BMW 520i E34, BMW 318 E21, BMW 525 TDS E34, BMW 525i E34

Opublikowano
Witam ale teraz pali normalnie to co zawiesiły się że teraz pali a co oznaczało to tykanie dochodziło koło filtra powietrza gdzieś w tym miejscu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.