Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam i pytam

 

czy ktoś z was może potwierdzić albo wyprowadzic mnie z błędu, bo po pierwsze nie jestem pewny na jakiej wysokości powinien być zamontowany parownik, podobno jak najniżej żeby nie zamarzał, u mnie ponad połowa jego wystaje poza poziom chłodnicy

 

druga nurtująca mnie sprawa również dotyczy parownika, ostatnio doszły mnie słuchy, że w każdym z nich jest od spodu jakiś zaworek, którym można upuścić troche syfu, który się w nim zbiera

 

pytania niby błache a jednak, licze na waszą pomoc i mam nadzieje, że odpowiedzi, które od was usłysze pomogą rónież innym

 

pozdrawiam

Opublikowano

Parownik umieszczony wysoko jest bardziej narazony na utratę cieczy do ogrzania, więc czym nizej tym lepiej. Parownik powinien takze być umieszczony mozliwie najbliżej przepustnicy.

Korkiem spuszcza się mazut, ale widzialem parowniki bez korka spustowego.

Opublikowano

okej

 

możliwie blisko przepustnicy, mój jest obok korka wlewu oleju, więc chyba nie jest źle pod tym względem, ale zdecydowanie musze jego obniżyć, bo jest naprawde wysoko

czasami zanim przejdzie na gazik to musze jechac i jechać,ale nie jest tak zawsze, ma lepsze i gorsze okresy, akurat teraz od kilku dni musze dobrze rozruszać silniczek żeby wskoczył na gaz, czy takie wachania sa normalne, zaznaczam że nie są one zalezne od temperatury na dworze, czy ma na to wpływ parownik i ilość płynu w chłodnicy?? aha, może odrazu zapytam, troche zjada mi płyn, czy to prawda, że w takiej sytuacji prawdopodobne jest to, iż będe musiał oddać jego do regenareacji, wycieków płynu nie widać, auto nie dymi na biało, a może pomocxne okaże sie usunięcie mazutu, na co dokładnie wpływa jego obecnośc w parowniku i czy jestem w stanie sam dokonac operacji usunięcia jego, w moim parowniku jest mała śrubka od spodu

 

a teraz pytanie udowadniające moją zielonośc w temacie...jakim przeglądom powinna podlegać instalacja gazowa, znaczy co sprawdzać, wymieniać i co ile? mam auto od sierpnia, trzasnołem około 20tys a wymieniłem tylko filtr gazu...

Opublikowano
Jak gubi gdzies płyn a parownik masz umieszczony powyżej chłodnicy to po prostu ci sie zapowietrza parownik stad moze klopoty.pozdro
Opublikowano

ok, mazut out, nie wiem ile tego powinno się zbierać, ale u mnie było dosłownie kilka kropli, no może z 8, to mało czy dużo?? jak sytuacja wyglądała u was?? oczywiście robiłem to na gorącym parowniku

 

teraz pozostaje mi akcja obniżenia samego parownika, jak najniżej mówicie, najlepiej poniżej lini płyny w zbiorniczku wyrównawczym, no ok, ale jak dokonac tego cudu, gdzie ja mam jego upchnąć żeby było aż tak nisko??silnik m40 1,8

 

jeżeli chodzi o zapowietrzający się parownik to, czy jeżeli zamontuje jego niżej to musze sam jego odpowietrzyć, czy stanie się to samoistnie

 

aha, w moim parowniku zauważyłem plastikowe pokrętełko z boku, które bez większych oporów można obracać, do czego one słuzy??

Opublikowano
umiesc go na lewym kielichu amortyzatora(ten od kierowcy)ja miałem lpg w m40 i m43 i parownik umieszczali własnie tam,wyglada ze mało miejsca ale swobodnie tam wchodzi i jest poniżej poziomu płyny w układzie.pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.