Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Kupilem sobie glosniki na przod powerbass ES 5Cv.2 i na tyl ten sam producent tylko oznaczenie L-522. Glosniczki te polecili mi panowie ktorzy zajmuja sie montazem CAR AUDIO.

Problem moj polega na tym ze w samochodzie mialem oryginalnie wrzucony w bagazniku wzmacniacz + zmieniarke. I teraz gdy to porozpinalem i odpiolem wtyczki od wzmacniacza okazuje sie ze do przodu leca dwie pary kabli jedna para na L a prawa na P , z tym ze w przodzie u mnie jest 6 glosniczkow po 3 na strone a z tylu 4 po 2 na strone.

Czy orientuje sie ktos w jaki sposob jest to zrobione? czy jest gdzies ukryta zwrotnica zeby rozdzielic te glosniki? rozgrzebalem z przodu pod nogami i czesc deski kolo kierownicy, ale ani sladu niema po zwrotnicy:| czy moze to jest ot tak na ostro razem spiete? a glosniki tylko jakos dopasowane?

Szukalem na kilku forach, ale niemoge nic na ten temat znales:(

 

Jak by ktos mogl pomoc w temacie to z gory dziekuje.

Opublikowano

instalacja fabryczna obliczona byla bez zwrotnic na 10 glosnikow (hifi)

u Ciebie jest 12 pewnie wzmacniacz rozdzielal sygnal na poszczegolne glosniki (poszukaj w etk online) moze gdybam..

Opublikowano

Zrobilem nowa instalacje, bo z ta niemoglem dojsc do ladu.

Od radia szla wiazka kabli glosnikowych w ilosci sztuk 8 (4pary) do bagaznika do wzmacniacza, a nastepnie od wzmacniacza taka sama ilosc kabli szla spowrotem do wnetrza kabiny ( i tu pojawia sie problem) w miejsce blizej mi nieznane.

Z przodu w oryginale mialem 6 glsonikow po 3 na strone + z tylu 4 po 2 na strone.

Kolorystyka przewodow dochodzacych do glosnikow niezgadzala sie z ta ktora wychodzila ze wzm. Malo tego. Wszystkie glosniki mialy wspolna mase, ale kazdy "+" byl odseparowany, najprawdopodobniej przez jakas zwrotnice.

Co udalo mi sie zlokalizowac, to to ze okablowanie z przedniej lewej strony leci sobie w tyl lewym progiem, a okablowanie tylnych glosnikow leci w przod tym samym progiem :? Ze wzgledu na to ze moje prace byly wykonywane na ulicy przed mieszkaniem, to niewnikalem juz bardziej gdzie to wszystko idzie , tylko rozrzucilem swoja wiazke, i z glowy.

Jak w okresie wakacji bede w pl to postaram sie zlokalizowac gdzie to wszystko leci i w jaki sposob jest rozdzielony sygnal na poszczegolne glosniki.

Opublikowano
sygnal z radia idzie do tylu do wzmachola a razem ze wzmacholem jest zwrotnica w jednej puszcze czyli radio-wzmachol-zwrotnice i sygnal jest rozdzielony warto wykozystac orginalna zwrotnice BMW bo ma dobre parametry u mnie to wyglada ta ze rozloczylem wzmachol i daje swoj osobny sygnal pod zwrotnice i podlanczam co chce i mam org brzmienie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.