Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak już dawniej wspominałem jest taka osiem co ją co jakiś czas odpalam, przyszedł czas odpału i ździwienie nie zapaliło auto wogule, po rozpoznaniu sprawy okazło sie ,że pompy trafiło obydwie, auto poprostu latami stoi nie używane, po wymianie pomp z trudem odpaliło ale jedna strona nie idzie wypinam jeden komp silnik pracuje lecz minimalnie podwyższa obroty, gdy wypne drugi a pierwszy jest wpięty silnik gaśnie zamiana sterowników nic nie daje. i tu nasówa sie wniosek,że autem trzeba jeździć a nie trzymać w garażu latami bo auto od stania sie psuje,dziwne ale prawdziwe, tak samo jest z nami ludźmi trzeba używać sobie, bo nieużywany nażąd zanika. :D
BMW sie nie psuje
Opublikowano

pewnie siedzi na BOSCH 0 261 200 352 w skrócie ...352

 

Jeżeli masz na tych ECU to nie zamieniaj ECU miejscami,

przy dużych obrotach można na dłuższą metę załatwić silnik.

epromy w tych ECU mają różne programy.

 

Rozumiem, że świeczki zostały sprawdzone, wiadomo, że

jak ciężko zapala to sporo paliwka musiało zostać wlane w cylindry.

 

Można zamieniać ECU ...156.

 

Zauważyłem, że z ECU ...352 lewa strona silnika jest "ważniejsza".

Czyli z prawą można robić co się chce (wyłączać, włączać, odłączać)

i tak silnik zapali i będzie chodził na jedną stronę.

Natomiast jak zaczniesz zabawę z lewą stroną to kaput, silnik

nie działa... nie zapali i jest dużo gorzej.

 

Która strona silnika nie działa? Prawa czy lewa?

Zostaje elektryka do sprawdzenia. Wiedząc, któa strona

nie gada zawężasz o połowę obszar poszukiwań problemu.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
mapekp750- popatrz na tytuł, prawa strona nie pali,nie wspominałem wcześniej ale auto ma gaz i na gazie też nie chodzi na prawą strone czyli cośtam cośtam auto wyprodukowano w 93r czyli jest na nowszych sterownikach
BMW sie nie psuje
Opublikowano

:oops: ano gapa ze mnie...

 

jak nie gada na tez na gazie to problem iskry...

do sprawdzenia Speed sensor, cylinder identyfication sensor, zakładając, że ECU nie jest padnięte i ma zasilanie to przede wszystkim te

2 czujniki mają wpływ na brak iskry (oczywiście cewka OK, rozdzielacz OK).

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
iskra je a motor na pół gwizdka idzie to ci dopiero, a komp diagnostyczny mówi brak komunikacji ze sterownikiem prawej strony i pipa znowu mam zagadke
BMW sie nie psuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.