Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Od jakiegoś czasu zaczęły mi falować obroty, dało się z tym jeździć ale od tygodnia zaczyna mi gasnąć na światłach i w ruchu miejskim.

Czytałem na forum o czyszczeniu nastawnika.

Wziąłem się do roboty rozebrałem autko wyciągnąłem nastawnik i okazało się że jest inny niż w opisie na naszym forum. Inny to znaczy nie posiadam indukcyjnego a potencjometryczny.

Czy ktoś słyszał o tym czy gdzieś naprawiają takie i czy mogę zamienić go na indukcyjny. Może ktoś ma namiar na takie cudo na podkarpaciu.

Proszę o pomoc.

Opublikowano

Z moich informacji wynika ze potencjometrycznych nastawnikow w TD/TDS sie nie naprawia. Jesli tak to na bardzo bardzo krotka mete.

Raczej mozna go wymienic na indukcyjny, ale wlacznie z cala elektronika.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Z moich informacji wynika ze potencjometrycznych nastawnikow w TD/TDS sie nie naprawia. Jesli tak to na bardzo bardzo krotka mete.

Raczej mozna go wymienic na indukcyjny, ale wlacznie z cala elektronika.

A indukcyjne sie naprawia ? gdzie ?

W indukcyjnym wylot paliwa jest w bok a w potencjometrzycznym do góry czy tak ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.