Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy nie bedzie problemu z wymianą automatu na manual,chodzi mi głównie o elektronikę znaczy tempomat ,EML czy te urządzenia nie są jakoś podłączone do pracy z automatem,czy po wymianie na manual tempomat będzie działał?i które piny z kostki od zmiany biegów zmostkować żeby było DRIVE,a które piny do zapalania wstecznego Najlepiej to jakieś fotki prosze z takiej operacji
Opublikowano

wystarczy poszukac :search:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19113&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=manuala

 

zeby samochod odpalil musisz zrobic w kostce mostek w pozycje N lub P - bierzesz miernik i patrzysz ktore 2 piny sa zwarte mechanizmie wybieraka biegow w tych pozycja , to samo ze wstecznym ...

 

w tempomacie trzeba zmasowac odpowiedni pin - zobaczysz na schemacie - na jeden pin jest podawana masa przy wlaczeniu D ...

Opublikowano

opis calej operacji nie byl przewidziany dla laika - kto sie zna choc troche na rzeczy boedzie dokladnie wiedzial o co chodzi ... nie mialem zamiaru i ochoty pisac - " załóż klucz oczkowy nr 17 , nastepnie przekreć w lewo , aby odkrecic srobe ... "

 

pytaj co dokladnie chcesz wiedziec ??

Opublikowano

cala operacja jest opisana - nie bede pisal wszystkiego krok po kroku bo to maja byc wskazowki ... w calej zmianie nie ma nic skomplikowanego - wiec nie ma sensu pisac pracy doktorskiej na ten temat ...

 

a czemu rozrusznik ma niepasowac - gdyby nie pasowal to napisal bym to w opisie swapa ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.