Skocz do zawartości

niskie i nierownomierne obroty na biegu jalowym...???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jak w temacie na biegu jalowym mam obroty w granicach pewnie ciezko do uwierzenia ale okolo 500-600. mam juz od tak dawana. nie wiem nawet jakie powinny byc naprawde, ale wydaje mi sie ze chyba nie takie. pomijam juz to bo nigdy mi to nie przeszkadzalo. wszystko z autkiem pozatym jest oki. teraz miesiac temu zrobilem mu maly serwisik w zakresie wymiany tarcz,klockow, wszystkich filtrow,oleju i swiec. pewnie nawet bym sie nie przejmowal tymi obrotami gdyby nie to, ze skacza same w gore i opadaja(o jakies 100-200) czasem podczas gdy stoje na zapalonym silniku. czuc przez to jak cale auto drwa. taki jakby maly efekt dlawienia. jezeli jest ktos w stanie mi pomoc i to bardzo szybko. poniewaz mam zamiar niedlugo jechac troche dalej, a nie lubie jak cos z samochodem jest nie tak. wiem ze czasem duzo czasu zajmuje dojscie do tego co jest przyczyna awari wiec wole rozwiazac to jak najszybciej. przeszukiwalem forum wiec prosilbym o nie pisanie mi postow typu "SZUKAJ". troche znalazlem ale bede wdzieczny jak ktos wypowie sie co do mojego problemu. w koncu po to jest forum.

DZIEKI UPRZEJMNIE

 

 

Ps. 528 1996r Manual

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu i stanu domknięcia przepustnicy przy obrotach jałowych.

Podpowiem, że sprawdzenie dolotu nie ogranicza się do sprawdzenia gum od przepływomierza do przepustnicy, ale również przejrzenie WSZYSTKICH odprowadzeń podciśnieniowych z kolektora (wszystkie "rurki" pod nim).

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.