Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam sekwencje OMVL. Nie mam pojęcia kiedy ostatnio były wymieniane filtry. Dziś pozwoliłem sobie depnąć na benzynie do czerwonego pola... no i jest znacznie lepiej niż na LPG :(

Zauważyłem że na LPG ciągnie do 5000 rpm, wskazówka się zatrzymuje i dalej ciągnie mocno; na NoPB pięknie ciągnie na czerwone pole.

Wiem, to może być wina reduktora... może wtryskiwaczy ale filtry to chyba podstawa.

 

Jakie filtry mam kupić i czy wymiana jest pracochłonna?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam

 

Mam sekwencje OMVL. Nie mam pojęcia kiedy ostatnio były wymieniane filtry. Dziś pozwoliłem sobie depnąć na benzynie do czerwonego pola... no i jest znacznie lepiej niż na LPG :(

Zauważyłem że na LPG ciągnie do 5000 rpm, wskazówka się zatrzymuje i dalej ciągnie mocno; na NoPB pięknie ciągnie na czerwone pole.

Wiem, to może być wina reduktora... może wtryskiwaczy ale filtry to chyba podstawa.

 

Jakie filtry mam kupić i czy wymiana jest pracochłonna?

 

 

Pozdrawiam

 

Dodam jeszcze że to nie jest tak że delikatnie dochodzi do tych 5000 rpm przerwa i ledwo ledwo ciągnie... do 5000 rpm idzie ładnie, potem szarpnięcie takie chamskie i idzie dalej. Tłumacze sobie to tak że ciśnienie spada i wtryski nie mają co podawać a silnik nie dostaje nagle jedzenia (chwilke ma, poki jest ciśnienie) i szarpie.

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.