Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem ze zdjęciem pokrowców z foteli u kierowcy i pasażera. Dokładnie tu chodzi jak wyciągnąć zagłówek? Jest jeszcze problem z podłokietnikiem, go się jakoś wyciąga? Bo nie ma szansy zeby przesadzic przez niego pokrowiec.

 

Z góry Dzięki

 

POZDRAWIAM!

Opublikowano
podłokietniki oglondałem z kumplem to są przykręcone na stałe a nie gniewej sie ale inżynierowie jak projektują auto to nie przewidują że ktoś będzie ich poprawiał dlatego te problemy (zawsze rozcinam i po założeniu zszywam ) jak znasz tego co szyje to zrobi na wymiar
Opublikowano

Dajan nie zgodzę się z Tobą bo ostatnio ściągałem sam podłokietniki i można to zrobić bardzo szybko na dwa sposoby , a więc po kolei. Dębowy robisz tak:

PIERWSZY

1) ściągasz plecy z fotela ( łapiesz od dołu, do siebie wyskakuje z zaczepów, a następnie lekko ciągniesz w doł

2) po prawej stronie na stelażu od wewnątrz na wysokości podłokietnika są dwie nakrętki na klucz 13. Odkręcasz je i tutaj uwaga!!! Trzymaj je bo jak wpadną w stelaż to będzie duży problem z wyciągnięciem. Ja prawie 1 godzinę wyciągałem małym magnesem 1 nakrętkę.

3) jak odkręcisz wyciągasz podłokietnik delikatnie mocowanie przechodzi przez oryginalny otwór w tapicerce i gotowe

DRUGI

1) jak wyżej

2) między podłokietnikiem, a fotelem jest trzpień, jak się przyjżysz w tym trzpieniu jest jakby otwór w którym znajduje się metalowy kołek (może wyglądać jak zwinięta blacha)

3) bierzesz śrubokręt lub coś podobnego i wybijasz go z trzpienia (uważaj aby złapać kołek)

4) fotel max do góry i schodzi z trzpienia sam podłokietnik

 

Odnośnie zagłówka ciągnij do góry i wszystko, ewentualna mała blokada jest na krawędzi górnej fotela tam gdzie wchodzą pręty zagłówka. Trzeba je ścisnąć palcami.

 

I cała filozofia. Mam właśnie ściągnięte podłokietniki bo oddałem do tapicera, ja da radę zrobię zdjęcie. Pozdrawiam :handshake:

Opublikowano

meukov - nie wcinam sie do Twojego opisu ale jak by Dębowego pyliło :wink:

 

- demontarz oparcia opisany przez Ciebie :

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/SeatSwapping/Image49.jpg

 

..... i pociągnąć w dół

 

- demontarz podłokietnika :

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/SeatSwapping/Image56.jpg

 

a na schemacie wygląda to tak :

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/7087_p.png

 

oparcie trzyma się na elemencie oznaczonym nr 3 są dwa po prawej i lewej stronie maskownicy - możesz na środku w dolnej cześci mieć jeden wkręt - potem jak w opisie - pociągasz w dół i schodzi ....

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
wiem że można rozkręcić wszystko ale chodziło mi o to że niema jakiejś szybko złączki zapadki itd . Twoja metoda jest super ale połowicznie bo jak po rozkręceniu fotela założyć na niego pokrowiec ? a po założeniu jak fotel poskładać ?
Opublikowano

Misiek dzięki za zdjęcia!!!!!!!

Dębowy tylko za bardzo nie rozumiem czy ty chcesz ściągnąć oryginalną tapicerkę (pokrowce) czy też jakieś podróbki. Bo w tym przypadku jednak zwracam honor Dajan'owi , ponieważ oryginalnych nie zdejmiesz bez rozkręcenia całego fotela. Co dokładnie chcesz osiągnąć?

Na rysku z ETK masz bolec (kołek) oznaczony nr 5 i właśnie jego wystarczy wybić aby zdjąć podłokietnik.

Opublikowano
no ja też byłem pewny że ma jakieś pokrowce założone na fotele , przez to zastanawiałem się jak po założeniu "futrzaków" zpowrotem poskładać fotel
Opublikowano
Apropos pokrowców. Dwa tygodnie temu zakupiłem na allegro pokrowce na miare do E34 i to do wersji bez dzielonej tylniej kanapy. Shock! Odziwo wszystko idealnie pasowało. Jedyny mankament to pozbycie się podłokietników przednich foteli w sposób taki jak to opisuje Dajan.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
pokrowce podejżewam że należy co jakś czas wyprać to najlepiej od razu jak nowe dostosować je do swoich foteli a na te podłokietniki to wystarczy lekko naciąć bo one nie są grube to materiał przeciągniesz . szkoda by było za każdym razem fotele rozkręcać
Opublikowano
a na te podłokietniki to wystarczy lekko naciąć bo one nie są grube to materiał przeciągniesz . szkoda by było za każdym razem fotele rozkręcać

 

Na rysku z ETK masz bolec (kołek) oznaczony nr 5 i właśnie jego wystarczy wybić aby zdjąć podłokietnik.

 

:mrgreen:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

Sorki ze tak dlugo nie dalem tu znaku ale nie bylo mnie w kraju :(

 

A więc te pokrowce które mam to są naciągnięte na tapicerke (nie są to te oryginalne), ale tak dobrze przylegają i wyglądają na tapicerke prawdziwą =p

 

Mały kłopot jest własnie jak tu wspomniał "dajan" z tym jak zdjąć tą osłone tylnią gdy jeszzce pokrowiec jest naciągnięty :/ Może jest z tym sporo zabawy ale wkońcu mi się jakoś udało :)

Opublikowano
meukov - nie wcinam sie do Twojego opisu ale jak by Dębowego pyliło :wink:

 

- demontarz oparcia opisany przez Ciebie :

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/SeatSwapping/Image49.jpg

 

..... i pociągnąć w dół

 

- demontarz podłokietnika :

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/SeatSwapping/Image56.jpg

 

a na schemacie wygląda to tak :

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/7087_p.png

 

oparcie trzyma się na elemencie oznaczonym nr 3 są dwa po prawej i lewej stronie maskownicy - możesz na środku w dolnej cześci mieć jeden wkręt - potem jak w opisie - pociągasz w dół i schodzi ....

 

Misiek

jak zwykle jesteś niezastąpiony w poradach, ale ten opis zamieść w "Zrób to sam", bo raz na jakiś czas sprawa podłokietników powraca. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.