Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Teraz śmigam 318iS coupe z 95r. Zamierzam zmienić na trochę młodsze w sedanie i ostatnie E-36 z 97r. Nie wiem tylko czy 320 w benzynie (nie jeżdzę na gazie) czy też 325td lud tds???Proszę o radę głównie jeżeli chodzi o diesla! Podobno słabszy td lepszy i bardziej niezawodny niż 143PS w tds?? Czy to prawda i czy w ogóle te silniki diesla godne są polecenia (prawdopodobny przebieg w tych roczniku ponad 200tyś km!!!) Dziękuję i pozdrawiam wszystkich wielbicieli BMW
Opublikowano
hm... ja wybrałbym 320 benzyna... jeżeli chodzi o diesla to realny przebieg rzeczywisty ok 300 tyś... tymbardziej jeśli sedan... w marcu byłem w niemczech i ogladałem wiele aut... i są na placach z przebiegiem 140 tys .... ale juz np. .w niemeickich komisach..gdzie tez kreca ale juz nie tak.. tds w e46 mialy powyzej 200 tyś
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
Lepszy 320i, ladnie pracuje, z mniejszym przebiegiem sie da kupic, ale wiadomo paliwa trzeba do niego wiecej. Jesli chodzi o diesla to raczej nie spodziewaj sie przebiegu do 200 tys km, bo jak ktos kupuje diesla to napewno nie po to zeby stal w garazu. Dziwnym trafem, patrzac np na auta w polsce wszystkie diesle maja przebiegi takie jak benzyna :roll: i do tego wszystkie 150 albo 160 tys. Czy auto jest z '90 roku czy z '02 wszystkie maja tyle samo na licznikach :duh: Co z tego ze auto wyglada jakby miało 500 kkm, ale wlasciciel zawziecie twierdzi ze ma 160.
Opublikowano
Bardzo trudno jest komuś doradzać benzyna czy diesel? - sam musisz sobie odpowiedzieć jaki styl jazdy Ci odpowiada, jakie koszta (eksploatacja + ubezpieczenia)a także musisz wziąć pod uwagę na jaki egzemplarz trafisz. Jeżeli to będzie diesel, to faktycznie realny przebieg co najmniej 300 tys.zależy kto i jak nim jeździł (może to śmieszne ale dieslem trzeba umieć jeździć) ma zasadnicze znaczenie. Jedno jest pewne wcześniej czy później padnie pompa wtryskowa (kiedy? - na to ytanie nikt nie odpowie). Znam egzemplarze, które przeleciały na jednej pompie ponad 400 tys. ale też znam takie, u których pompa padła po 200 tys. Mój td jest chipowany i ma ponad 130 KM, wystarczy do sprawnego wyprzedzania ale gdybym miał dzisiaj kupić coś nowszego, to kupiłbym co najmniej 2,0 w benzynie. Zwłaszcza,że ceny benzyny i oleju napędowego są prawie na jednakowym poziomie, należy dodać, że 2,5 td do najoszczędniejszych nie należą (miasto 9l). Pozdrawiam
Opublikowano

osiągi 325 tds i 320i są porównywalne, a zawsze tds można zachipować i....benzyniak nie da rady.

 

Ktos tu napisał o porównywalnych cenach ON i Pb - róznica przeszło 50 gr na litrze to sporo a 325 tds spali i tak średnio sporo mniej niz 320

 

Chodzi jednak o to, aby te plusy nie przesłoniły nam minusów: padające pompy i turbiny nie są rzadkością- samochodody z tds maja po kilkaset tkm zawyczaj przebiegu wiec cudów nie ma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.