Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Chyba i na moją pompę przyszedł czas- coraz bardziej falują obroty i czuć lekki spadek mocy (turbo ok). Z tego co wyczytałem na forum to winny jest nastawnik. I teraz pytanie- gdzie najlepiej oddać furkę żeby się tym zajęli (najchętniej w okolicach Lublina, lub Warszawy) i jaki jest koszt wymiany takiego nastawnika??[/url]

Żółw się rusza...

Nie sprzedam mojego is-a (a na pewno nie tanio) :D

Fotki http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=96849

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.