Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, mam usterke i nie wiem jak sie do tego zabrac. moja beta w pewnym momencie zaczeła tracic obroty i po chwili jak chciałem dodac gazu zgasła i juz nie odpaliła. wstępnie stwierdziłem z kolegą ze jest to pompa paliwa. sprawdziłem i rzeczywiscie po przekręceniu kluczyka nic nie słychac zeby pracowała. zajduje sie ona w baku. spawdziłem więc napięcie na pzewodach doprowadzających prąd do pompy i go ie było, wiec zacząłem spawdzac bezpeczniki i przekaznik. wszystko ok a napięcia jak nie było tak nie ma, spawdziłem tez pompe, podpiołem na krótko do akumuatora i pompa tez nie zatrybiła. podejrzewam ze pompa i tak jet do wymiany ale nie wiem co z tym napięciem na przewodach, dlaczego go nie ma wogóle jezeli bezpiecznik jest ok. prosze o pomoc moze ktos mial podobny problem.
Opublikowano
mielismy ten sam problem ostatnio w calibrze i nawet podejrzewalismy kompa. okazalo sie jednak ze prad sie pojawia ale dopiero po tym jak zaczynasz krecic rozrusznikiem. nie wiem jak jest w beacie bo moja juz dawno zdechla i jezdze na lpg, ale byc moze to ten sam powod ze nie masz pradu. jesli na krotko pompa nie dziala to znaczy ze sie skonczyla wiec portfel w kieszen i do sklepu po nowa, bo odradzam uzywke. pozdrawiam
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
witam. Udało sie!!!! jest zeczywiscie tak jak koledzy mówią napiecie pojawia sie w momencie jak sie zakreci rozrusznikiem. wymieniłem pompe i wszystko działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.