Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy:) To moje pierwsze BMW. Posiadam je od pół roku, fajne auto jak na razie mało awaryjne. Sprowadzone z zagranicy. Niestety pojawił się po zimie problem z progami. Zostały pomalowane one w kolorze nadwozia. W kilku miejscach odprysł lakier do fabrycznej konserwacji. Przyjrzałem się bliżej sprawie i w jednym z progów w okolicy gumowego kółka do podnoszenia auta zrobiła się dziura:( Przerdzewiał na wylot. Obejrzałem dokładnie to miejsce, wygląda tak jak by ta guma była naderwana, dodatkowo brakował wkrętu od przedniego nadkola i woda z kół dostawała się do progu.

I tutaj moje pytanie się kształtuje, może ktoś miał podobny problem. Słyszałem, że progi w e36 są montowane na kołki i spinki i można je zdemontować (czy to prawda?) Czy zdemontować progi i dać je do lakiernika, czy zdemontować i założyć w ich miejsce nowe z laminatu (sprzedawane na allegro), czy dać auto z progami do lakiernika?

Chciałbym, żeby to dobrze wyglądało i było porządnie zrobione.

PS. pozostała powłoka lakiernicza auta jest w b. dobrym stanie. Nie ma żadnych odprysków, czy korozji (trochę lakier zadrapała na klapie bagażnika ramka od rejestracji).

 

Czy progi w e36 są słabe?

 

Z góry dzięki...

Opublikowano
Bmw ogolnie ma dobre blachy.

 

pod warunkiem iż nie było klepane spawane szpachlowane w kurniku :)

pozdr Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.