Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich klubowiczów, a w szczególności posiadaczy E39 z lekko rozchwianą niezawodnością sterowników ABS serii >00 i >01.

 

Otóż, po typowym zachowaniu mego ABS/ASC (najpierw króciutko się zaświciło potem dłużej no i w rezulatcie, przysłowiowa KUPA), wymieniłem pompę ABS wraz z czarną skrzynką, czyli sterownikiem. No i domyślcie się co...... No i dalej Kupa.

Zwracam się do Was z prośbą o komentarze bo moim zdaniem to siadło fałszywe bydle jakim jest komputer ASC.

Na KTS-ie wybija problem nr. 52 - Błąd zaworu tylny prawy. Ku.... jakoś tego nie trawię.

 

A jakby komuś odpowiadał sterownik wraz z pompą Sprawny nr serii >00 z 97r. to podaję tel 604 581 784.

Pozdro i Cze.

Opublikowano

jesli wywala ci bład któregoz zaworu to oznacza że sterownik ma padnieta cewke sterujaca tym zaworem

Sprawdz ten sterownik na innym samochodzie. Druga sprawa nie potrzebnie wymieniałes pompe !!!!!! Wymienia sie sam sterownik

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
jesli wywala ci bład któregoz zaworu to oznacza że sterownik ma padnieta cewke sterujaca .....

 

Witaj "Biały", otóż nie do końca mogę się z tobą zgodzić w temacie wymiany tylko sterownika. Oczywiście jeśllil pada sterownik a mamy tylko sterownik bez pompy, to absolutnie zgoda. Wymienić należy sam ster.. Ale jeśli ster.. jest z pompą to to zalecana wymiana obejmuje całość z powodu pełnej kompatybilności urzadzenia, no i przy okazazzji płyn hamulcowy.

Co do sprawdzenia "nowego-starego "modułu to poprzedni sterownik wywalał mi ten sam błąd, wymieniłem pompę no i to samo. Moim zdaniem mogą być dwie przyczyny, albo komputr ASC, albo wiązka przewodów pomiędzy KOmpem a sterem.

 

Dzięki za podpowiedź i pozdrowienia.

 

DN

Opublikowano

po pierwsze ta czarna puszka ( sterownik ) to jest jednoczesnie sterowanie absu i asc a w niektórych jescze DSC. Pompa z reguły jest sprawna i dlatego wystarczy wymienic sam sterownik i powinno byc oki. A jesli wymieniłes pompe i sterownik a nr sa inne niż sterego to sie wcale nie dziwie ze masz cos nie tak. Od tego sa nr zeby wymieniac na takie same.

Ja miałem takie cos ze koles od którego kupiłem miał z ster DSC czy 2 dodatkowe cewki w porównaniu ze ster. bez DSC, ale tak na próbe podłaczyłem i wtedy pokazywał mi komp 2 błedy własnie tych zaworów do których były cewki ale ich w pompie nie bylo. Wiec mu odesłałem a przysłała mi bez dsc i po zaożeniu wszytko bryka jak należy.

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
po pierwsze ta czarna puszka ( sterownik ) to jest jednoczesnie sterowanie absu i asc a w niektórych jescze DSC.

No i właśnie to jest najcenniejsze > Dyskusja :D

 

Czarna puszka wraz z pompą jest elementem wykonawczym i tylko wykonawczym, aczkolwiek decyzja dotycząca ABS załatwiana jest istotnie wewnątrz urządzenia o nr. końcowym 01. W pozostałuch jest odrębna jednostka ABS/ASC lub ABS/DSC+ASC.

Oczywiście masz rację Kolego iż numery są po to by je respektować i tak też jest w moim przypadku. Nr poprzedniej pompy + moduł = obecnej + moduł. Zamówiłem komputr i po jego wymianie opiszę Wam jak to wyszło.

A tak przy okazji CZY KTOŚ Z WAS WIE DO CZEGO SŁUŻY/JAK DZIAŁA TEN OGROMNY KRĄGŁY ( SILNIK ) ? HE. HE. HE... EH

 

No i pozdrawiam wszystkich zgodnie z tradycją i należnym szacunkiem.

zamiast Do Widzenia - .Do przeczytania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.