Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie - mam zamiar sam regulować luz zaworowy :mrgreen:

Silnik M20B20 i tak kilka pytań:

- odkręcam klapę od zaworów od razu czy cos po drodze też musze odkręcić?

- do samej regulacji potrzebny szczelinomierz (to wiem) ale jaki tam klucz jest potrzebny (jakiś szczególny?)

 

No i czy zabierać się za to samemu? 150zł piechotą nie chodzi (wolę kupić za to paliwo :mrgreen: ). Dam se radę?

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Opublikowano
No i czy zabierać się za to samemu? 150zł piechotą nie chodzi (wolę kupić za to paliwo :mrgreen: ). Dam se radę?

 

Powinienes sam dac rade :cool2: Ale ta cena 150zl za regulacje zaworow :duh: Gdzie tyle wolaja ?? U mnie w miescie koszt to 40-50 zl :roll:

 

PZDR

Opublikowano

bez przesady - jak nie jesteś bezmózgim osiłkiem i masz klucz 10 na patyku, to nie ukręcisz :wink: do tego nie trzeba żadnych dźwigni

a klucz dynamometryczny fajna rzecz, ale bez niego też da radę

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.