Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Szukalem na forum lecz nie znalazlem

...pytanie brzmi...

Czy jest jakis "trik" aby wspomaganie bylo bardziej efektywne?...z racji wykonywanego zawodu jezdze duuuzo po miescie wiec..:lol: chodzi o e-36 16i compact

ps: juz sie zapisalem na silownie (zart)wiec podpowiedzi typu "zwieksz mase miesniowa" odpadaja :wink:

Opublikowano
jesli chodzi ci o to aby kierownica lzej sie krecila to sprawdz poziom plynu wspomagania jak za malo to dolej a jak nie zmieni to nic to wymiana pompy wspomagania
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano

...myslalem raczej o "podlubaniu" w regulatorze cisnienia w ukladzie (chyba cos takiego musi byc) lub o wymianie plynu na ...wlasnie i TU jest pies pogrzebany (moze jakis zloty srodek)...

dodam iz stan plynu OK, pasek OK , pompa OK- (brak dziwnych odglosow-wyciekow itp),maglownica 99% sprawna (pocenie sie na oslonach drazkow-ale to raczej normalne)....czy raczej TEN TYP TAK MA?? (ostatnie kilka lat ujezdzalem MB wiec moze za bardzo sie przyzwyczailem do "komfortu"?? :8)

Opublikowano
noto jak porownujesz z mb to na pewno w bmw ciezej chodzi ja tez mam porownanie ze 124 i tam bardzo ladnei to chodzilo a najladniej w lexusie gs 300 gdzie bylo elektryczne wspomaganie
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
xxx lat temu mialem rekinka 528 i o ile pamietam w miare lekko sie krecilo koleczkiem ale...byc moze z uplywem lat opadlem z sil?? :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.