Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od miesiąca mam problem z autem rano jak odpalam go to ma obroty rzędu 2000 albo więcej na biegu jałowym lecz gdy się rozgrzeje spadają do około 1000 obr. Nie wiem jaka jest tego przyczyna

Może ktoś mi pomoże proszę

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano

Witam

Pamietajcie koledzy o tym,ze przepustnica na jalowym musi byc zamknieta!!To podstawa dalszych poszukiwan.

Nowy TPS kosztuje w granicach 300 pln :( Ale mozna kupic uzywkeza 70-80 pln.

pozdrawiam

Opublikowano
Dziękuje za info tak myślałem że nowe to sporo kasy więc jutro poszukam jakiegoś dobrego szrotu i zapytam ile kosztuje
Opublikowano

witam to jeszcze raz ja

czy musze rozkręcić połowe kolektora ssącego żeby dostać się do tego czujnika położenia przepustnicy :?: :?: :?:

Opublikowano
witam to jeszcze raz ja

czy musze rozkręcić połowe kolektora ssącego żeby dostać się do tego czujnika położenia przepustnicy :?: :?: :?:

 

W M43 jest na bezpośrednio przepustnicy - od strony zewnętrznej (od razu go widać) - wydaje mi się, że w M40 jest podobnie. Tylko u mnie były śruby zapieczone i do tego strasznie lipne - na śrubokręt krzyżowy - od razu się wyrobiły i musiałem nacinać pod płaski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.