Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam nastepujący problem, zdaża mi sie niekiedy tak ,że podczaas podjazdu pod góre, w korkach podczas ruszania i opuszczania sprzęgła całe auto leciutko boksuje i sie trzesie, jest to zjawisko sporadyczne zwykle jak juz troche pojeżdze. Co to moze byc czy to objawy popsutego sprzegła??? Zwykle nie mam z nim problemów łapie jak nalezy i działa bardzo dobrze. Dzieki za odpowiedzi.
Opublikowano
mnustwo bylo pisania o tym-u mnie tez to jest...padla racjonalna uwaga ...ze skoro dzieje sie to po mocno nagrzynym sprzegle czyli jest juz cos z nim ni etak-albo tarcza sie krzywi pod wplywem tem. albo docisk nie domaga( inne stwierdzenia typu nieszczelnosc w ukladzi edolotowym wykuczylem bo wszystko bylo kilka razy sprawdzane) tak wiec sprzeglo do wymiany -ja sie przymierzam i am zamiar w kwietniu zakonczyc sprawe z muleniem sie na drodze bo nie mozna normalnie ruszyc..............
Opublikowano
Docisk - ja wymieniałem sprzęgło (miałem między innymi objaw o którym piszecie - tylko przy mocno nagrzanym) - tarcza była jeszcze ok - docisk się najwyraźniej skończył. Widać nasi poprzedni właściciele wymieniali tylko tarcze...
Opublikowano

dzieki z aodpowiedz a jak moge spytac ile cie to wyniosło finansowo. Kolega ostatnio zmieniał sprzegło w 1.8 is dał 800 zł z robocizną. I czy do tego trzeba rozkrecac to wszytsko i cena za robocizne jest jak za nowe ? Czy operacja jest mneij skąplikowana.

U mnie jeszcze nie jeste tak źle to zdarza sie bardzo sporadycznie i daje rade ruszyc ale to wkurza.

Opublikowano
Ile za sprzęgłoto ci nie powiem,poszukaj w inetcars na stronie internetowej odejmij 30 %i to jest realna cena,a co do roboty-cóz w naszych autach przy sprzęgle trochę roboty jest-trzeba odczepić silnik od skrzyni,najczęściej rozczepić wał i wyciągnąć skrzynkę na zewnątrz, w e36 jest ohydny dostęp do górnych śrub i do tego sa to torxy które się łatwo obkręcają,więc i za robotę mechanicy se krzyczą,mi przy pomocy kumpla zajęlo wyciągnięcie skrzyki i założenie z powrotem 4 godziny,pozdrawiam
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Ja za wymianę 450zł płaciłem - ale można taniej - poza tym to Warszawa... Samo sprzęgło to koszt ok 440zł za LUK i 490 za Sachs. Znowu w Krakowie w Unie, gdzie wymiana jest znacznie trudniejsza płaciłem 250zł, więc różnice cenowe są conajmniej dziwne...
Opublikowano
dzieki , narazie problem nie jest taki czesty ale pasuja za jakies kilka miesicy sie za to zabierac i szukac jakiegos dobrego fachowca
Opublikowano

z tym Intercars-to jakis dowcip chyba...........za namowa jednego zkolegow co sie chwalil ze kupil po znizce na studenta sprzeglo za 250 zł w Poznaniu w Intercars wyszukalem oddzialu w Sz-n i co ?! po wszystkich znizkach powiedzili mi 580zł za Sachsa-takie znizki to sobie moga w buty wepchac -beda wyzsi, sa smieszni....... :duh:

u mnie o tyle jest problem ze nie wiadomo jakie mam kolo -ale na realoem pkazuja ze tarcza jest bez sprezyn wiec mam dwumasowke( CHYBA ZE SIE MYLE TO MNIE POPRAWCE-ALE TAK POPATRZYLEM NA REALOEM)-mechanior powiedzial ze jak sie wyjmie skrzynie sie okaze i dowioza czesc na telefon za te 450zł...( WYMIANA 200zł)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.