Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sebos76 325td po takim chipie bedzie mialo niezlego kopa - ale jak wtedy bedzie sie mialo spalanie autka?Wczesniejszy przedmowca pisal o 328-to juz chyba niezly smoczek,trudny w utrzymaniu bo pewnie pieknie polyka benzyne. A co powiecie o 323TI ? Takie cacuszko tez ma kopniaka,jezdzi pieknie no i nie polyka tyle gasoliny:)Jak sadzicie?Sebos76 o jaka konkretnie Tobie modyfikacje chodzilo w stosunku do silnika 316i ?Jakbym uzyskal z takiej modyfikacji z 20 KM to by cos pewnie dalo - to by sie czulo a tak to sportowe filtry i inne tym podobne rzeczy dodadza raptem 2-3 KM czego nie zauwaze zapewne...Pozdrawiam! :)
Opublikowano
Układ dolotowy to Ci tak naprawde zwiekszy moc tyle co i nic. Jak wstawisz stozek pod maska to bedzie darł gorace powietrze zamiast ziemnego, chyba ze sobie wstawisz stozek zamiast lampy. Bedzie Ci sie tylko wydawalo ze lepiej chodzi bo glosniej bedzie chodzil. Co do wkładki (przynajmniej K&N) to zamiast kupowac wkladke za 150-200 pln to lepiej zalewaj V-power racing (czy jak to sie tam nazywa :doh: ) i lepiej na tym wyjdziesz. Co do tlumikow to taki super-extra basowy tlumik z allegro to Ci pogorszy tylko osiagi. Jak chcesz miec osiagi z wydechu to tak jak kolega wyzej pisal, tylko profesjonalna przerobka. Ewentualne i chyba najtansze co Ci zostaje to jednak CHIP.
Opublikowano

vitzeq:

w/g mnie nierealne jest w 316 podniesc zauwazalnie moc auta za male pieniadze utrzymując przy tym niskie spalanie i dalsze niskie koszty eksploatacji auta

 

pobujaj sie troche 316, a za jakis czas rozejrzyj za czyms mocniejszym

(nie baw sie w przekladki silnikow, kup gotowe fabryczne auto z motorem 6 cylindrowym :mrgreen: )

 

wloz miedzy bajki historie, ze mozna zwiekszyc moc i przyspieszenie jednoczesnie nie podnoszac spalania i nie wydajac na te przerobki x.000 kasy

tak łatwo to nie ma :twisted2:

Opublikowano

Bo się kolega zdecydować nie umie a to by tanio jezdził, a to 325 chce kupować.

Są tekie baardzo proste barbarzyńskie rozwiią zania:

- usunięcie katalizatora + symulacja lambdy,

- wąskie opony.

 

Jeszcze jedno silnik 2.8 + sekwencja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.