Skocz do zawartości

swap silnika z 1,8 m10 na 2.5 m50 !!! prosze o rady !!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
napewno silnik ze skrzynia sprzeglem i osprzetem, wal pewno trzeba przerobic, dyfer-pewnie inne przelozenie, hamulce ci nie wydola, wiec i o tym pomysl, pewnie i licznik...., lapy silnika, uklad chlodzenia... to tak na cito co mi sie przypomnialo. jak to bedziesz mial to pomysl co dalej..... pozdrawaiam
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
ale moze cos dokładnie ktos napisze łapy od czego poduczki od czego czy skrzynia pasuje czy tzeba jakies mocowania przerabiac ?? tyle osób to robiło i nikt sie nie chce podzielic jak to zrobił ????? bo tak co narazie piszcie to mozna sobie kompletowac !!! nic nie mozna !!!!
Opublikowano

okej to ci napisze i juz mod moze zamknie ten temat - bo pisane o takim swapie bylo xxx razy.

 

Potrzebny ci jest silnik najlepiej z e34 bo nie ma problemu z miska olejowa - moze byc z vanosem moze byc bez - jaki znajdziesz taki bedzie dobry.

 

- potrzebne sa lapy z e36 z silnikiem m50 z poduszkami

- skrzynia od e34 - poduszka pod skrzynie z e36

- kompletny uklad wydechowy z e30 6 cyl po 87 roku

- wal trzeba skrócić, dyfer wymienic na duza glowe a co za tym idzie zmienic polosie - a najlepiej od razu zalozyc wachacze tylne z tarczami od e30 is lub 325 lub jakiegos kombiaka.

- potrzbna ci bedzie chlodnica no i caly osprzet silnika.

 

Przydaloby sie zmienic przednie zawieszenie na gruby mc person i zalozyc jakis twardy zawias oraz roporeczki. Heble tez trzeba wzmocnic. I to chyba wszystko :D

 

Pozdrawiam.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
widzicie nie mozna było tak od razu ?? a co z serwem !! a to ze temat był x razy wałkowany to przepraszam ale jestem nowym forumowiczem i szukałem jakiego postu z takim tematem ale znalazłem tylko pare opisów jak juz koniec pracy a nigdzie nie był opisany cały przebieg wymiany !!! a co jeszcze z serwem !!! i czy tarvcze z e34 nie bedą pasowały do do e30 po małych przeróbkach ??? a na gróbą rure nie chce zmieniac gdyz mam koni zawieszenie i sprezyny H&R i narazie jest sztywny bardzo !! wiec zawiasy są narazie git teraz chamulce i puzniej silnik !!! a moze są jeszcze inne jakies problemy a od czego ta chłodnica ???
Opublikowano

a dzień dobry....czytam ten wątek od początku,generalnie same ogólniki i tyle. No to Ja zadam inne pytanie czy mając elegancką e36 z 2litrowym motorem (coupe oczywiście)i mając do tego jeszcze dodatkowo(niestety tylko dojście bez możliwości założenia) motor + caly osprzęt + skrzynia biegów( i to wszystko jest również z e36 coupe tylko motor 2,8L) co jeszcze potrzebuję???? Czy jest to na zasadzie tylko przekładki???? Co rozumiecie po przez stwierdzenie: silnik z osprzętem ? Co wchodzi w skład takiego motoru????

Elektryka, wiązki, zostają czy coś nalezy kombinować???????Tak sie składa że drąże temat od dłuższego czasu ale ciężko jest dojść do jakiś konkretnych informacji. A mnie zależy bardzo by być osobiście przy takiej przekładce i współuczestniczyć przy takiej robocie a tu niestety jak narazie uderzam głową w mur. Czy takie rzeczy jak np. zawieszenie, hamulce,system DME zostają????? Kiedyś w rozmowie z pewnym człowiekiem dowiedziałem się że nie ma większych problemów podzczas przekładania 6 cylindrówek na większe(benzyna oczywiście) i robota dotyczy tylko napędu . Jak to jest w praktyce????? A co sie stanie jeżeli naprzykład zamienię tylko motor????? Wał i cała reszta nie wytrzyma????? I na koniec jedna mała prośba ,moja osobista gdy pisze na forum to zadaję pytanie które dotyczy głownie mojej aktualnej sytuacji w jakiej jestem ( a każda sytuacja jest indywidualna),ta jest inna choć by dlatego bo dokładam się do wątku zupełnie innej osoby mającej podobny problem, tak więc proszę nie pisać że to było,lub że mam skorzystać z opcji szukaj, wtedy takie forum umarło by śmiercią naturalną,kumacie mnie co nie którzy o co mi chodzi.Jeżeli są osoby co to przerabiały to proszę podzielcie się raz jeszce tymi niusami .

pozdrawiam serdecznie

Unnamed

Śląsk.

Opublikowano
a moze ktos napisze jeszcze cos zgodzie z tematem o m50 do e30 i co lepsze z vanosem czy bez co mniej awaryjne i jeszcze jak ze spalaniem !! pozdrawiam !!
Opublikowano

poszukaj! pisalem ci juz :search:

o vanosach, spalaniach, niezawodnosci bylo juz tyle razy ze po co dublowac te pierdoly????????????

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano

a dzień dobry ponownie no to Ja Ci odpowiem z własnej autopsji,mam slicznie dodartą 2litrówke z vanosem, motor ameryka,R6.

Ale mam również pewne dojście do motoru 2.8 na vanosie rownież perełka i niewiem jak się za to zabrać.Dlatego podpiołem się pod ten wątek. Co do spalania to temat faktycznie mógłby być gadatliwy, kwestia stylu jazdy 10 litrów to masz standart jeżeli chodzi o moją osobę i tylko moją w tym motorze.pozdrawiam serdecznie

Unnamed

Śląsk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.