Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich. orginalnie miałem z przodu zwykłe tarcze hamulcowe były już cienkie więc postanowiłem je wymienić na nowe i przy okazji założyć mocniejsze z wersji 3.5l kupiłem nowe tarcze wentylowane i nowe klocki i zaciski z wersji 3.5l poskładałem wszystko ładnie pięknie i teraz mam problem bo przy mocniejszym hamowaniu dzieje sie to tylko przy prędkości od 120km\h do 80km pojawia się bicie na kierownicy a po przekroczeniu 80 przestaje bić dzieje się tak od początku od złożenia hamulców i teraz nie wiem czy to są kiepskie tarcze luzy na kierownicy czy za mocne zaciski może ktoś wie to proszę o radę :mad2:
Opublikowano
Mozliwosc jest taka ze czegos nie dokreciles ale mysle ze jednak jest to problem ze zlym wywazeniem tarcz hamulcowych (taka wada fabryczna wystepujaca czesto u producentow akcesorii z nizszych polek)
Opublikowano
witam tarcze kupiłem w sklepie tylko z częściami do bmw sprzedawca mnie zapewniał że sprzedaje je cały czas i nikt sie nie skarżył na nie więc je kupiłem za 330zł ale ten pierwszy będę ja jutro jade z reklamacją i zobaczymy co mi powiedzą też stawiam na tarcze bo wszystko sprawdziłem i jest ok
Opublikowano
witajcie,mam podobny problem,mialem bicie na kierke wiec wymienilem wszystkie cztery tarcze i klocki na ATE ale bicie jest nadal,w 2 warsztatach sprawdzalem zawieszenie i wszystko jest OK, niema zadnych luzow, dodam jeszcze ze bicie dochodzi z kola lewego przedniego i jest odczuwalne delikatnie przy powolnej jezdzie na luku w prawo. Co to moze byc? czy moze byc to lozysko kola i jak to ewentualnie sprawdzic ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.