Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik M40 czy M43?

Zwyczajny samochód do przemieszczania się, jeśli M40 to niespodzianek może być więcej niż tłumik i hamulce.

Opublikowano
Witam.W bmw 518 e34 byly silniki m43,nie monowali m40, a 900 e to dobra cena :cool2:

 

Mylisz się kolego, m40 niestety łatwiej spotkać w 518i niż m43

Opublikowano
moim zdaniem, 2.0litry w tej budzie to troche za malo,a 1.8 to juz totalne nieporozumienie :duh: Fakt ,faktem,ze cena 900euro jest dobra za ten samochod, choc jesli jest wyswiechtana w srodku ,i cos tam jeszcze jest do roboty,to moze tam jest troche wiecej niz 198tys.naklepane :mrgreen:
Opublikowano

Mnie też się wydawało, że nie było E34 na M40 - ale 113PS to chyba właśnie M40 miał, bo M43 ztunningowali do 115PS...

 

A jak jeździ - patrząc po tym jak jeździ moje 1.8 w trójce - słabo - można normalnie jeździć, ale o jakichś tam szaleństwach lepiej zapomnieć.

 

900 Euro - nieźle - chyba, że skarbonka i się kwota podwoi - bo i tak też może być.

Opublikowano
moim zdaniem, 2.0litry w tej budzie to troche za malo,a 1.8 to juz totalne nieporozumienie :duh:

 

 

Szczerze powiem że jak miałbym wybierać miedzy 2.0 a 1.8 to jednak został bym z 1.8, jedzie jak Omega B 2.0 16V, a pali w sumie nie wiele. Do przemieszczania się auto całkiem godne polecenia. A i racja były silniki M40 na które trzeba uważać ;)

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano
Dzwonilem dzis do goscia i okazalo sie,ze z hamulcami jest to,ze klocki sie wydarły,tlumik do wymiany ale okazalo sie,ze po odpaleniu zaworki klepia.Twierdzi,ze mechanik powiedzial,ze to kwestia wyregulowania.Na cieplym wszystko ok.Z tymi zaworami to moze byc cos powazniejszego????

oo= [] []= oo BokiemMuszeWchodzic

http://img514.imageshack.us/img514/9429/pic03097wo4.jpg

Diesel Driver

Opublikowano
Raczej jest tam silnik M40 u nas jeden gościu ma taki tez w 5 ale jak na sprzedaż to go nie radził bym brać bo ciężko będzie ci sie go pozbyć chyba że ktoś weżnie go kto sie nie zna na BMW a cena nawet dobra ale wybór należy do ciebie a i te jeszcze zawory klekoczące standard prawie w M40 ten silnik to porażka w tej budzie :duh: :duh: :mrgreen:
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Opublikowano
Chyba zaryzykuje.750e to nie fortuna.A z tymi zaworami klepiacymi to droga zabawa????

 

Jak sam sobie zrobisz i poszukasz tanio używanych cześci to około 200 - 250zł. Jak oddasz gdzieś to majątek ;) Nie da się tego wyregulować, jest to wada M40, doczytaj na forum.

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.