Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam BMW 735I E32,mam problem zpodświetleniem przycisków,jak go kupiłem to nie paliło sie nic wymieniłem żarówki na wyświetlaczy i na podświetleniu,wyswietlacz działa,ale podświetlenie się nie pali,co może być tego przyczyną,i czy można ew. podłączyc sie na któtko pod żarówki od wyświetlacza?
Opublikowano
... :doh: - sprawdź same żarówki , spr. jeszcze raz ich mocowanie , może nie mają styku , zobacz blaszki w oprawkach te wąsy co dolegają do płytki , jak wyświetlacz jest podświetlony a nie działa tylko podswietlenie klawiszy to w najgorszym wypadku może jest przerwa na ścieżce zasilającej żarówki ,
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
Zarówka na 100% działa a jak sprawdzic czy jest na stykach wszystko ok czy mozna to sprawdzic amperomierzem z funkcja sprawdzania sprawdzania czy obieg nie jest przerwany a jak z tym podłaczeniem do żarówki od wyswietlacza? :modlitwa:
Opublikowano
czy mozna to sprawdzic amperomierzem z funkcja sprawdzania ...

 

możesz , możesz to też sprawdzić na podłączonym komp. do zasilania - czy jest tam napięcie , możesz podłączyć się do górnych żarówek tylko musisz wiedzieć gdzie one mają w gnieżdzie + a gdzie - możesz nawet go rozkręcić i zobaczyć jak wyglądają ścieżki :wink:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
No właśnie podpiełem sie pod żarówke ok wyswietlacza,ale nie sprawdziłem gdzie + a gdzie - teraz po zamontowaniu wogóle przestał świecić,ani wyswietlacz ani podświetlenie przycisków,czy juz po komputerze czy poszły jakies bezpieczniki,jak tak to gdzie są te bezpieczniki? :duh:
Opublikowano
Wiam problem załatwiony wszystko sie swieci,poprostu nie było styku.zZa brałem sie za to profesionalnie,z miernikiem elektronicznym i po sprawie,dodam że u mnie napięcie do podswietlenia jest 12V,a nie 6V jak gdzieś czytałem :cool2:
Opublikowano
wszystko sie swieci,poprostu nie było styku

 

:handshake: nie ma to jak samemu usunąć usterkę , ale powiedz mi gdzie Ty wyczytałęś o tym napięciu 6V ? napięcie w aucie jest 12 V / taka jest instalacja , może Ty V-olty pomyliłeś z W-attami , ale też nie słyszałem o żarówkach 6-cio W-atowych :doh:

 

/ kiedyś stosowano napiecie 6 V-oltowe ale to już historia , ostatnimi z taką instalacją był Wartburg i Trabant ale to było pod koniec lat 60 - tych , teraz 6 V stosuje się jeszcze w motocyklach i to nie wszystkich , natomiast 24 V w ciężarowych i autobusach - osobówki mają 12V natomiast moc żarówek wyrażasz w W- atach .. i już :wink:

* - w zależności od typu i wyposażenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.