Skocz do zawartości

Jaki dyfer. E30 325 po swapie silnika na 325 24V


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam e30 325 cabrio w którym zmieniłem silnik na 325 24V od e 36 oczywiście wraz ze skrzynią i osprzętem. Został tylko dyfer ze szperą . No i tu jest problem bo obecny dyfer jest za krótki. Ruszam tylko z dwujki. Przy obrotach 2800 bunia na piątym biegu jedzie 100 km/h. W trasie jest to bardzo uciążliwe bo silnik wyje a nie jedzie i do tego więcej pali. Max prędkość to około 205 km/h.

I tu jest pytanie jaki dyfer mam włożyć zeby pasował i był o odpowiednio długim przełożeniu.

Kolejna sprawa to serwo. Oryginalne po zmianie silnika już się po prostu nie zmieściło i mam wrzucone coś od golfa i jest porażka z hamulcami. Wiecie jakie serwo o odpowiednio mniejszej średnicy by podpasowało? Podobno w ix-sie jest trochę mniejsze serwo które spełniło by swoją role.

Za wszystkie fachowe wskazówki z góry wielkie dzięki.

Opublikowano
Moze spróbowac z mostem od ety ale nie wiem czy nie bedzie za dlugi, podobno pasuje tylna belka razem z mostem od e36 compact po niewielkich przeróbkach
Opublikowano

Według mnie najlepszy będzie od 323i e30 - ma przełożenie 3,25.

Pozdrawiam

Opublikowano
Fajna przeróbka, ale ja bym chciał krótki dyfer tym bardziej ze szperą :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.