Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Przeszukałem forum przez 3 dni i podobne przypadki były, ale nie uzyskałem 100% odpowiedzi.

 

2 tygodnie temu wymieniałem obudowę filtra, filtr i uszczelki po pokrywą zaworów. Żeby to zrobić mechnik musiał rozebrać część instalacji gazowej(II generacji). Jak odebrałem autko wracałem do domu wszystko ok. Zawsze zapalam i gaszę na benzynie. Popołudniu nie zakrecił rozrusznik za pierwszym razem, chwilę potem zakręcił, ale wystrzelił. Spadły 2 gumki z gwizdków. Założyłem je i nierówno chodził. Zauważyłem, że z reduktora z jednego węża wycieka jakiś płyn. Potem w dzień poprawiłem jeszcze raz gumki i było ok. Autko stało kilka dni (były te mrozy do -18 stopni) i nie odpaliło-akumulator rozładowany. Akumulator naładawałem i po 2 dniach włożyłem go do auta. Odpalił bez problemu lecz gdy nagrzał się silnik obroty zaczęły spadać. Przejechałem kawałek na benzynie i na gazie i z 700 spadły do 500. Zgasiłem i jak odpaliłem na benzynie tood razu zgasł. Jak przygazowałem to na poziomie 1500 chodził puszczam gaz gaśnie.

 

Po jednym dniu stania odpalił za pierwszym razem. Chodził 5 minut i obroty znowu zaczęły spadać dodałem gazu i zgasł. Z jednego węża dochodzącego do reduktora mimo iż jest dobrze dokręcony wydostają bąble płynu i delikatnie kapie stamtąd.

 

Zauważyłem też, że wiatrak ma delikatne spowolnienia i słychać taki świst co chwila.

 

Opisałem całą historię z kilku dni i czekam na rady.

 

1. Mechanik źle poskładał instalcję gazową?

2. Niski poziom płynu w układzie chlodzenia?

3. Silniczek krokowy do czyszczenia?

4. Może coś instalcją elektryczną?

 

Silnik V8 rocznik 1992 ,instalacja BRC II generacji 3 letnia.

Auto naprawiam u Adam serwis z Osowej w Gdańsku (polecany z forum).

Auto kupione od właściciela firmy Carstil (instalacje gazowe) z Końskich 4 miesiące temu-firma polecana na forum.

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano
jedż do "gaziarza" niech ci ustawi obroty na sprzęcie i może przeczyści reduktor tam chyba jest jakaś śrubka gdzie zbiera się cos niedobrego z gazu nie przyjżałem sie co sie tam robi-mnie przy okazji na dole w filtrze powietrza zatkał z przodu dolot powietrza i wywiercił z tyłu mniejszą dziurę i obroty sie zmieniły na korzyść-tyle mogę poradzic ci na ten temat ,sprawdż filterki w gazie no i nie może być żadnych wycieków gazu na przewodach [to jest niebezpieczne ja nigdy takich rzeczy nie miałem]-pozdro :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.