Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wszystko zalezy od tego w jakim sa stanie i ile jezdzily w tej belce moze pojsc latwo a moze byc tez tak ze bedzieszmusial je wypalac palnikiem wiec wtedy lepiej to komus oddac ;) ja zaplacilem za to 250 wydawalo mi sie ze najataniej bo inni chcieli po 500 itp. ale jakbys byl z okloic lublina to bym ci polecil kogos kto zrobi to sprawniej za 50 na pewno bedziesz potrzebowal dwa lomy i drugiej osoby jakis psikacz do nasmarowania scianek pilnika itp. da sie je normalnie wyjac prawa troszke trudniej bo wiadomo ze z prawej najwiecej dziur najpierw radzil bym podniesc autko popsikac wszedzie odczekac jakis czas i wtedy probowac jezeli ta tulejka aluminiowa sie zapiekla to tylko wypalanie palnikiem a przy tym jest troche zabawy a jezli pojdzie gladko to jakies 30 min roboty jak bedziesz opuszczal auto to powoli abys ich nie pozrywal ;) :cool2:
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano

Oj - wydaje mi się, że nie jest to takie proste jak kolega napisał.

Istotnie w warsztacie dwóch mechaników wymontowywało stare tuleje przez około 30 min. (w końcu je rozwiercili).

A problem zaczął się dopiero przy wciskaniu nowych tulei i to trwało sporo dłużej.....[/b]

Opublikowano
heh wkladanie nowych jest najatwiejsze tylko tzreba sie do tego przygotowac wyczyscic scianki nasmarowac je i tuleje miec jakis podnosnik wlozyc tuleje i powoli opuszczac tak aby wchodzila zakrecic srubke i tuleja siedzi to tylko zalezy od umiejetnosci tego co montuje sa tacy co beda narzekac przez 2 godz. i tego nie zrobia a sa tacy co w 30 min zmienia wszystko a co do rozwiercania to troche dziwny pomysl i bardziej czasochlonny bo tam nie ma co za bardzo jesli juz to wypalac czyli rozgrzewac ta tulejke aluminiowa ktora sie wyrobila kiedy sie oderwala od reszty tuleji dokladnie przerabialem ten temat w tym i innych autach i wiem o co chodzi :dance:
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
heh wkladanie nowych jest najatwiejsze tylko tzreba sie do tego przygotowac wyczyscic scianki nasmarowac je i tuleje miec jakis podnosnik wlozyc tuleje i powoli opuszczac tak aby wchodzila zakrecic srubke i tuleja siedzi to tylko zalezy od umiejetnosci tego co montuje sa tacy co beda narzekac przez 2 godz. i tego nie zrobia a sa tacy co w 30 min zmienia wszystko a co do rozwiercania to troche dziwny pomysl i bardziej czasochlonny bo tam nie ma co za bardzo jesli juz to wypalac czyli rozgrzewac ta tulejke aluminiowa ktora sie wyrobila kiedy sie oderwala od reszty tuleji dokladnie przerabialem ten temat w tym i innych autach i wiem o co chodzi :dance:
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
Czytam ten wątek i oczy otwieram jak widzę cenę za wymianę tych tulei. Strasznie to wygląda jak się nie ma do tego narzędzi. Wtedy odchodzą kombinacje z palnikami włącznie. Potrzebna jest do tego ręczna prasa hydrauliczna. Jak warsztat na takie narzędzie nie stać to twierdzę , że to popeliniarze. Powiem jeszcze tylko, że wymiana obu stron trwała 1,5h - koszt 100zł. Za 500 bym sklepał miche mechaniorowi.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
co do sklepania michy to ci podam kilka adresow gdzie jest 500 i powyzej ;) a co do reszty to wszystko zalezy od narzedzi i umiejetnosci mechanikow
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.