Skocz do zawartości

ProblemZukładem paliwowym.(Najlepiej potrzebny schemacik)m20


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie i panie mam problem z układem paliwowym w 2,5 m20.

1. mianowicie paliwo nie wraca z listwy wtryskowej to znaczy nie puszcza regulator.(pompka daje 0,7l w 10sek)

2. Jest jakiś zawór zwrotny w układzie paliwowym a jak tak to gdzie

3.cio to jest za ustrojstwo nr.2.(i najlepiej jak ma być podłączone)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1411&mospid=47283&btnr=13_0240&hg=13&fg=10

4.Ma ktoś schemacik całego układu paliwowego albo mógł by to ktoś opisać

jak idzie paliwo od początku do końca (przez co przechodzi).

 

Sorrka jak żle coś napisałem ale to pierwsza betka którą reanimuje z kumplem a miał ją koleś który jest magikiem. I wszystko jest pomieszane .

POMÓŻCIE.

Opublikowano

Zawór znajduje się na listwie wtrysku, sterowany jest mechanicznie przez paliwo w listwie - a właściwie jego ciśnienie część nr 6 poniżej

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1411&mospid=47283&btnr=13_0267&hg=13&fg=15

Nie puści paliwa jeśli ciśnienie nie przekroczy 3 bar, on ma za zadanie utrzymać ciśnienie na listwie wtrysku.

...możliwe że pompa nie daje zalecanego ciśnienia, warto sprawdzić :cool2:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

witam.

 

podepnę się pod temat, ponieważ mam podobny problem tylko, że w e46 320i M52.

mam pytanie: do tego regulatora ciśnienia paliwa dochodzi wężyk podciśnieniowy nr 11 ( http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=13_0644&hg=13&fg=15 ) - jaka jest jego funkcja?? tzn. czy to nie on (podciśnienie?)steruje tym regulatorem? bo w miom przypadku ten wężyk nie daje żadnego podciśnienia.

dodam jeszcze, że pali się kontrolka silnika (check) a komp pokazuje błąd ciśnienia paliwa. Natomiast po dłuższym postoju samochodu (kilka/kilkanaście godzin) i odpaleniu silnika, nie pracuje równo, trochę przebiera na obrotach, tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry albo był zalewany, objawy takie mijają po ok. minucie i silniczek pracuje OK.

Byłem u mechaników (warsztat bardzo polecany na forach bmw) i podejrzewają za wysokie ciśnienie paliwa na listwie spowodowane właśnie tym regulatorem.

Czy to się w ogóle trzyma kupy? Bo ja na mechanice się nie znam, więc nie wiem. jeśli coś pomieszałem to mnie poprawcie.

 

Jak macie jakieś pomysły to bardzo proszę o poradę.

 

pozdrawiam

zamah

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.