Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem właścicielem rekina 320 w bardzo dobrym stanie. Ostatnio zrobiłem remont silnika który niestety nie przyniósł pożądanych efektów. Pali zbyt duże ilości oleju. Zamierzam kupić E30 325i na białkach i wymienić cały sinik z osprzętem. Czy wymiana silnika wiąże się z wymianą wydechu, skrzynki biegów, dyferka, itp? Jakie mogą być koszty takiej wymiany? Dzieki za pomoc. Pozdrawiam wszystkich maniaków BMW.
Opublikowano
montowalem cos takiego do E30 M20B20 z E36 M50B25 ,zabawa byla z przerobka ukl.chlodzenia i montazem okablowania do modulu Motronic.Przy dobrym zacieciu sadze ze to mozliwe, proponuje zebys przyjrzal (i pomierzyl) sie punktom mocowania w E30 i porownal z E21 (czy to ma sens), napewno jest trudniej niz przeniesc cos z E36 do E30,powodzenia
  • 6 lat później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam dokladnie taki SWAP. Wymiana dotyczy: silnika :) skrzyni biegow, wydechu i cos wiekszego do chlodzenia. Nie wiem jak jest z walem napedowym ale dyfer zostaje z e21. Wszystko miesci sie elegancko i prawie nie wymaga przerobek, a jezeli wymaga to jakos tam z lapami silnika i napewno akumulator musisz gdzies indziej wsadzic bo silnik nie wejdzie i podwiesic jakos tlumiki. Ja mam niedzialajace zegary predkosciomierza i obrotomierza i ciezko tu cos zaradzic. Ja kupilem juz taki egzemplarz ze SWAPem i ciezko mi teraz jest wszystko powiedziec. Korzystajac z okazji chcialem pozdrowic cala swoja rodzine :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.