Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zacznijmy od tego, że wymiana sprzęgła była konieczna - stare co prawda nie ślizgało się za mocno, ale okazało się, że docisk był już zużyty - o ile dobrze wiem, to może to powodować problemy z wysprzęglaniem co ustąpiło po wymianie sprzęgła.

 

Wymieniałem już sprzęgło w kilku samochodach i zawsze po wymianie pedał był znacznie niżej i bardzo ostro łapał, a tu nic - praktycznie nie widzę różnicy pomiędzy starym a nowym sprzęgłem (no może minimalnie niżej jest i lżej chodzi) - łapie na tej samej wysokości i bardzo delikatnie.

 

I teraz nie wiem co robić - z tego co wiem w E36 nie ma regulacji wysokości pedału sprzęgła, ale hmm... wydawało mi się, że w samochodzie tej klasy powinno to trochę inaczej wyglądać, a tu jak w Polonezie.

Opublikowano
Zgodze się . Sprzęgłem steruje siłownik hydrauliczny, i to on decyduje o położeniu pedału sprzegła. Spróbuj odpowietrzyc sprzęgło.
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.