Skocz do zawartości

Sondy Lambda jakie napiecie ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taka mala sprawe bylem na kompie i odrazu z miejsca uslyszalem ze mam jedna sonde padnieta komputer pokazal napiecie 0,31 a druga 0,45 na rozgrzanym silniku podczas pracy wymienilem ta druga i teraz mam 1,05 i 0,45 czy to jest prawidlowe napiecie czy druga tez jest do wymiany przerabial to ktos kiedys i co sadzicie o uniwersalnych sondach warto kupowac czy lepiej oryginal do modelu jak sprawdzalem do mojego auta idzie sonda co np. do e36 1,6 a ja mam e34 540 wiec jak to jest ;) :cool2: :modlitwa:
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
To ten wszystko wiedzący ci powie że sonda do wymiany oznaczenie jej to LSH6 podaj mi win na PW to może ci załetwie taką tylko musze sprawdzić po winie jaka wtyczka :mrgreen:
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
a jakei napiecie ma miec ja slyszalem ze powinny miec rozne
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano

W BMW o ile mi wiadomo stosowane były ( w starszych modelach) systemy sterowania Bosch Motronic lub Siemens MS. W tych systemach stosowane były różne poziomy napięć generowanych przez sondę:

Bosch - sonda 1V ( 0V-1V),

Siemens - sonda 5V ( 0V-5V).

Niektóre systemy wymagają aby sonda była podgrzewana ( sondy 4 przewodowe) do około 300 st.C.

Opublikowano
a po ile mozesz zaltwic takie sondy wiem ile kosztuja oryginaly mam taka za 340 za szt. wiec kupujac dwie jest jakis wydatek a uzywane to jak ze swiecami wiec nie wiem co zrobic ??
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
i ktora mam zastapic bo ta 1,05 czy cos to jest uniwersalna ngk a ta 0,45 to chyba oryginal
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
czyli dwie byly zdechle to moze znowu kupie uniwersalna ;) mechanik mowi ze ta uniwersalna chodzi na bogato ;) a jak w awaryjnym to co jeden rzad cylindrow jakos slabiel pracuje czy co wieksze zuzycie paliwa gorsze osiagi tak mam to rozumiec??
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zła/stara/uszkodzona sonda = nieodpowiednie zużycie paliwa, zła gazometria, a z tego wynikają: pogorszenie osiągów i możliwość problemów z silnikiem (przy zbyt ubogiej mieszance na dłuższą metę - podwyższenie temperatury spalania itd...).
Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.