Skocz do zawartości

Czujnik paliwa na kole zamachowym - jak wymienić?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam prośbe ,ponieważ ost. moja siódemka nie chce na paliwie palić i jeżdże tylko na gazie więc wziąłem sie za czytanie niektórych postów.

Wynika z tego że to nie sama pompka siadła tylko czujnik który jest na kole zamachowym na przodzie silnika.

Wywnioskowałem to z tego że w trakcie jazdy jak na paliwo przełącze to czasami normalnie jeździ.a czasami gaśnie czylii paliwa nie dostaje.To samo z odpalaniem, czyli czasami na paliwie pali, ale ost. juz przeważnie tylko na gazie.

Do samego czujnika sie dostałem,ale za nic nie umiem go ruszyć a nie chce kabla lub jego samego uszkodzić.

Może ktoś napisać jak sie do tego dobrać?

 

Moje auteczko to BMW E32 3L. 92r. Dziękuje z góry za pomoc.

Opublikowano

kilka pojęć pomyliłeś...

 

Czujnik położenia wału (indukcyjny) musi być sprawny

jeżeli autko działa na LPG prawidłowo.

Jest to jeden z podstawowych sygnałów idących do ECU.

Jeżeli nie ma tego sygnału to nie ma iskry.

Nie ma iskry to nie działa na LPG.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Masz racje kolego.

Czujnik położenia wału korbowego się to nazywa.

hmm wyjąłem,poczyściłem,zmieniłem kabelek ...podziękowała mi siódemeczka poharataną łapą (naszczęście piwo idzie złapać) oraz odpalaniem na paliwie..czary mary.

Mam gaz II generacji,,tam chyba nie mam bezp. dolotu do wtrysków jak te nowe sekwencyjne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.