Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:norty:

Witam wszystkch

mam bmw 525 e34 z 90roku w ktorym wlasnie padl mi nawiew .

gdy pokretlo od nawiewu przekrecam na najmocniejsza moc to slychac tylko cos takiego jak w przerywaczu od migaczy.jednorazowe tykniecie (ale tylko na najwyrzszym biegu slychac to tykniecie

prosze o pomoc

moze ktos mial juz taki problem

wole was zapytac niz isc z tym do warsztatu bo wiem ze mnie beda naciagac jak zykle.

z gury dziekuje .

Opublikowano
Nie wiem czy w tym roczniku były "jeże" - jeśli tak to może to ... :arrow:
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
W modelu E34 z klimatyzacją nie ma jeża tak jak w E39, tylko tzw. miecz jesli jest to auto z klimą. Jeśli nie to albo uszkodzone rezystory ( regulacja skokowa nawiewu) lub usterka silnika wentylatora.
Opublikowano
tak jest to auto z klimatyzacjia e 34 jeszcze jak byscie mi powiedzieli gdzie tego szukac, to bede bardzo wdzieczny. :modlitwa:
Opublikowano
Dojście do miecza od strony pasażera. Nie obędzie się bez demontażu schowka. Po jego wyjęciu demontaż osłony materiałowej przy nogach pasazera od strony tunelu nagrzewnicy. Jest trochę zabawy. Prawdopodobnie zimne luty na płytce miecza lub spalone tranzystory. W tej chwili nie pamietam jakie ale napewno tranzystory polowe. Najlepiej wpisz w googlach " E34 sword repair" powinieneś otrzymać konkretny link ze sposobem demontażu miecza a także jakiego typu tranzystory można zastosować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.