Skocz do zawartości

Kilka pytań przed zakupem


olas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Chcę zamienić swoje e30 320 na większe!

Mam na celowniku e34 520+LPG ( koniecznie lpg-ekonomia:)

Zwracam się z pytaniem do znawców tematu.na co mam sczególnie zwracać uwagę przy kupnie,czy opłaca się kupowac e34 za np.7000? Czy to nie będzie jakiś złom?. Ile gazu powinno takie Bmw brać?,jak się sprawy mają z AWARYJNOŚCIĄ tego modelu?,Jakię są najczęstsze usterki?,I czy Lpg jest bezpieczny?. Obecnie mam swoje e30 od około 2 lat i powiem krótko:Nie chce już nigdy zmieniać marki na inną

_________________

BMW Rulez!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli szukasz E34 520i z silnikiem z plastikowym kolektorem (150 KM), to instalacja II generacji odpada - stosunkowo duza utrata mocy, duze prawdopodobienstwo 'strzalow' w kolektor i rozwalenia kolektora, przeplywomierza itd.

W gre wchodza jedynie starsze silniki z metalowym kolektorem (130 KM).

Czy E34 za 7 tys bedzie zlomem, to juz zalezy od konkretnego egzemplarza.

Poszukaj na forum, byla juz masa tematow o kupowaniu uzywanego BMW.

Najwazniejsza jest bezwypadkowosc, ktora w E34 mozna latwo poznac chociazby po tym, ze bezwypadkowe egzemplarze nie powinny miec sladow korozji, nawet po kilkunastu latach.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.