Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Chcę zamienić swoje e30 320 na większe!

Mam na celowniku e34 520+LPG ( koniecznie lpg-ekonomia:)

Zwracam się z pytaniem do znawców tematu.na co mam sczególnie zwracać uwagę przy kupnie,czy opłaca się kupowac e34 za np.7000? Czy to nie będzie jakiś złom?. Ile gazu powinno takie Bmw brać?,jak się sprawy mają z AWARYJNOŚCIĄ tego modelu?,Jakię są najczęstsze usterki?,I czy Lpg jest bezpieczny?. Obecnie mam swoje e30 od około 2 lat i powiem krótko:Nie chce już nigdy zmieniać marki na inną

Opublikowano

Olo pamiętaj :search: :search: :search:

Na swoje pytania znajdziesz odpowiedź w temacie "Pytania i odpowiedzi wokół BMW"!

Opublikowano
-to moje drugie BM, własnie e34-powiem krótka to jest wygodna ,bezpieczna limuzuna ,gaz mam od roku,ten zwykły ,na początku komp trochę wariował, zalączał ABS [kontrolkę-i go nie było przy hamowaniu], teraz jak przelączę na benzynę to nie bardzo chce jechać lepiej idzie na gazie ,nie wiem z czym to związane,pali po założeniu magnetyzerów ,przy bucie""" około 14 L LPG przy normalnej jeżdzie 12L LPG, przy zakupie -sprawdż kompresję na cylindrach,,,,,,potem jaki korek po odkręceniu[oleju ma się rozumieć ma kolor-ma być brązowy ,nie może być żółtawy i mazisty,wtedy wiadomo rąbnięta jest głowica,,,,czy równo z prędkości hamuje,,,,czy kolo wlewu paliwa nie ma rdzy-tam jest często szpachlowane w starszych modelach,,,,sprawdż na stacji zawieszenie-szarpak, amory''i spód jak się przedstawia,,,,weż podnośnik [ten oryginalny] i podniść auto z każdej strony-czy trzymają jeszcze progi,,,,jaki jest stan tłumika,,,,tapicerki,,,,poruszaj szybko w miare kierownicą czy nie ma stukow,,,,i można negocjować cene ,resztę musisz sam pomyśleć podobne miałes auto--acha sprawdż kolor płynu chłodnicy i hamulców--pozdro :D :D :D :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
:D jeśli chodzi o awaryjność moje ma 19 rok ,robilem wł. głowice kupiłem walniętą ,dolewalem płynu chłod. coraz wiecej i więcej przybywało oleju i musiałem [bylem nieswiadomy tego-]w e28 nie bylo żadnych problemów -zrobiłem 400 tys, i gość dalej jeżdzi[]ale zrobiłem glowicę [używana]dotarłem zawory i zalożyłem nowe gumki przy okazji zmieniłem pierścienie panewy sa jak lustro nie bylo potrzeby---i śmigam ,chodzi ladnie 180km\h na lepszej drodze i spokojnie trzyma się drogi jak przyklejona, wygodne autko, nie ma może takich odejść jak trójka bo ma mase większą ale jak się rozkręci to nie ma góry-burza, plecy nie bolą ,robisz np. te 200km i nie czujesz zmęczenia ,dobre wyważone koła z dobrymi oponami i SZEROKIEJ DROGI-pozdro :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
:D gazu się nie bój, szwagier ma w e39, koledzy mają w innych modelach i nie narzekają, połowe kasy zostaje ,można ją przeznaczyć na inne cele, modernizacje np. auta, należy tylko rozgrzać parę min. w zimę dłużej na bęzynie [jak nie masz sekwencji] i jedziesz nie patrzysz na zużycie paliwa] bo i tak wiesz że pali najwięcej te 14 L LPG czy jedziesz 100 czy 190 km\h-poza tym kłania sie ekologja--- BMW już jeżdzi na wodorze---- też gaz, żeby szejkowie nie powykupywali patentów to dawno jezdzilibyśmy na alternatywnym paliwie--tyle bo sie rozpędzilem za bardzo jak swoją e34 525 czasami-nie ma innego auta pamiętaj tylko BM --życzę pozytywnego zakupu pamiętaj jest teraz w czym wybirać :D :D :D :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.