Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W mojej Bawarce od poczatku nie dzialal prawidlowo klason... Kiedy skrecalem potrafila mi zatrabic :( W koncu odlaczylem klason, teraz gdy postanowilem sie zato wziasc zobaczylem ze brakuje sprezyny pod kierownica, szybko wyciagnalem z drugiej kolumny zalazylem przykrecilem kierownice nadal to samo :( Powiedzcie co mam z tym zrobic?
Opublikowano
Chmielu zdejmij kierownicę ,weż omomierz i najpierw zobacz czy między metalowym szkieletem kierownicy a tym pierścieniem mosiężnym jest przejście jeśli tak to padła sprężynka pod jednym z przycisków i cały czas zwiera wyciągasz je i sprawdzasz. Jeśli to co napisałem się nie sprawdzi to znajdż przewód który dochodzi do tego sprężystego bolca( który po założeniu kierownicy powinien dotykać do wcześniej opisywanego pierścienia) w kolumnie kierownicy bo to no podaje na klakson masę jeśli jest gdzieś przetarty i masuje to masz przyczynę .
Opublikowano

No to szukaj tak jak Ci napisałem , skoro wina nie leży w kierownicy to przewód musi gdzieś zwierać do masy wiem że dużo roboty z tym szukaniem

bo trzeba prześwietlić sporą część instalacji ale pisałeś że zdarzało się to kiedy kręciłeś kierownicą więc zdejmij osłonę i sprawdż czy przypadkiem kolumna nie przetarła przewodu tuż pod kierownicą .żeby sobie ułatwić weż kontrolkę może być żarówka 5W z dwoma kabelkami i jeden z nich podłącz do kolumny a drugi do bolca powinna świecić bo obwód będzie zamknięty przez klakson oczywiście przy włączonym zapłonie i wtedy ruszaj wiązką przewodów pod kierownicą jak zgaśnie pozostaje zlokalizować miejsce przetarcia.

życzę sukcesu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.