Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam bardzo serdecznie

 

Pisze w imieniu taty bo tata nie ma konta na forum więc pisze za tatae

 

Moja hitoria:

E30 318 nie pamiętam który rok

E36 320 1994r

E34 525i 1989r

 

i nazbierałem troszke pieniędzy (30tyś) i chciałbym kupić bmw E38 takzwanego kuriera

 

wiem ze to jest troszke mało jak na takie auto ale znalazłem

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=166276293

 

i mam pytanie takie na co zwracać uwage przy kupnie kuriera, oco pytac i prosiłbym użytkowników o powiedzenie mi czegos o tym aucie jakie silniki najlepiej i jak sie tym autej jezdzi bo z 525 z 1989r do auta 1995r tej kasy to będzie mały szok.

 

dzienki z góry i licze na was

Opublikowano

Poszukaj na forum, jest pare tematow o kupowaniu BMW (ogolnie, nie tylko 'Transportera' :mrgreen: ).

Najwazniejsza jest IMHO bezwypadkowosc - najlepiej zmierzyc grubosc powloki lakierniczej specjalnym przyrzadem, lub zlecic to warsztatowi.

Poza tym obejrzec podluznice, podloge samochodu, oryginalne zgrzewy przy kielichach i szukac jakichkolwiek 'anomalii'.

Przebieg nalezy oceniac nie po liczniku, tylko po zuzyciu foteli, pedalow, kierownicy i tym podobnych.

Oprocz tego, w samochodzie takim jak 750i bardzo wazna jest automatyczna skrzynia biegow, chociaz w warunkach drogowych dosc ciezko sprawdzic jej prawdziwy stan (nie moze szarpac, biegi musza wchodzic bardzo plynnie, po zatrzymaniu sie nie powinno byc problemow z wlaczeniem wstecznego, skrzynia nie powinna 'szumiec' itd itp.), ale nie tylko skrzynia - trzeba posprawdzac WSZYSTKIE urzadzenia, jakie samochod ma na pokladzie, od klimatyzacji i ABS-u do elektrycznie ustawianych zaglowkow (o ile takie sa).

 

No i koniecznie nalezy podjechac do jakiegos zaprzyjaznionego warsztatu, a jezeli nie ma takiego w poblizu, to do najblizszego ASO i zrobic gruntowny przeglad samochodu.

 

Last, but not least, zastanowcie sie, czy na pewno chcecie akurat 750i. To model 'topowy', w zwiazku z tym dosc skomplikowany i klopotliwy w naprawach. Byc moze wystarczy Wam 740i - osiagi praktycznie te same, silnik V8 zamiast V12 jest troche tanszy w eksploatacji - a czego jak czego, ale oszczednosci BMW NIGDY NIE WYBACZAJA.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.