Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po zmianie żółtych żarówek postojowych w e39 (nie pasują do xenonów) na diodowe białe albo niebieskie zawsze delikatnie migają jak by były na jakimś starterze. Czym to jest spowodowane? Jak to wyeliminować? (Blue vision Philipsa jest ciągle za żółte) :(
Pozdr
Opublikowano
próbowałem kilka różnych i zawsze efekt jest taki sam, mierzyłem miernikiem napięcie na obudowie do tych żarówek i niby jest ok 12 v ale nie stabilizuje sie i lata od 11 do 12 v . Natomiast na zapalniczce jest stałe 12.4 v. Czy postojówki w e39 są jakos inaczej zasilane?? Wcześniej były tam żarówki H6 i one świecą normalnie :?
Pozdr
Opublikowano

jesli dioda jest uszkodzona to tak wlasnie miga , tak mialem w moim oplu. Kupilem caly zestaw i po jakims czasie niektore mi zaczely migac. Kupilem nową i znow dobrze. Diody tez sie palą pomimo ze sa takie trwale.

 

poza tym jak dasz zarowke diodowa do bmw to powinnno ci pokazywac ze zarowka jest spalona. Inny opor i komp mysli ze zarowka jest przepalona

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
Co do sygnalizatora przepalenia to nic nie pokazuje. To że mi się jedna przepaliła to już inna sprawa bo zaczeła migać ale zupełnie inaczej poprostu gasła na jakies cześci sekundy, nieraz na cała albo nawet kilka sekund. Mi jednak chodzi o to dlaczego delikatnie migocza już od początku nie gasnąc?? I dlaczego miernik na postojówkach inaczej się zachowuje niż np. podłączając go do zapalniczki?? Dioda na zapalniczce świeci czysto :|
Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.