Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Po uruchomieniu silnika 1,2 sek.następuje spadek obrotów aż budą zatrzęsie potem wszystko wraca do normy.Nie faluje,dobrze się wkręcana obr.Przemyłem krokowy bez rezultatu.Czy tak ma być? Co sądzicie????
Opublikowano
A czy podobny efekt masz wtedy gdy silnik schodzi z obrotów? Potrzymaj go na przykład na 2500obr, zamknij przepustnice, czy wtedy obroty też mocno spadają? Na wolnych obrotach naciskaj lekko przepustnice, tak by obroty spadały natychmiast , czy wtedy też spadają bardzo nisko?
www.foto.gbart.pl
Opublikowano
Dziś sprawdziłem jeszcze raz krokwy a mianowicie; odpiąłem kostkę od krokowego i go odpaliłem aż się zdziwiłem ,odpalając go kilkakrotnie nawet nie bujnął obrotami co uprzednio opisywałem lecz....zauważyłem iż silnik ma trochę zwiększone obroty a tak być nie powinno .Przemycie go nic nie dało czyżby był padnięty? Może się go da jakoś reanimować?Jak to sprawdzić? że na pewno jest uszkodzony.
Opublikowano

No mistrzu, wybacz. Jeśli odpiąłeś krokowy to byćmoże jest tak że silniczek krokowy po odpięciu zasilania pozostaje otwarty. A skoro jest otwarty to oczywiste że obroty będą zwiększone bo silniczek nie reguluje dopływu powietrza. Gdyby po odłączeniu zasilania silniczek krokowy był zamknięty to silnika wogóle byś nie uruchomił, chyba że pedałem przyśpieszenia odtworzyłbyś przepustnicę.

 

Zrób tak: podłącz ten silniczek krokowy (zakładam ze motor zasilany jest benzyną) i łapą zatkaj mu wlot powietrza do puszki filtra. Potrzymaj troche aż powstanie duże podciśnienie i puść. Jeśl przy takiej zabawie silnik będzie miał problem z powrotem do obrotów biegu jałowego to można z pewnym prawdopodobieństwem założyć że silniczek krokowy jest tego przyczyną (pracuje "ciężko" i ma duża bezwładność). U mnie przy takiej operacji silnik bez problemu trzyma obroty, nie faluje.

 

Możesz też zrobić reset DME. A jeśli to wszystko nie pomoże to spróbuj zamontować inny silniczek na próbe.

www.foto.gbart.pl
Opublikowano
ustawiłem się z kolegą, to same auto silnik m40 100% sprawne,zrobiliśmy zamianę wstawiłem jego krokowy i odpalam i... nic żadnej poprawy,on zaś wstawił do swojego auta mój krokowy odpalił ,obroty mu siadły tak jak wcześniej opisywałem u siebie.T.z że moj krokowy ma jakąś wadę, ale zastanawiam śię dlaczego na jego silniczku oczywiśćie sprawnym nie ma u mnie poprawy czyżby po zamontowaniu jego krokowego musiałbym dokonać resetu dme u siebie????????
Opublikowano
W 100% nie polegaj na mojej opinii bo moge się mylić ale spróbuj zrobić reset DME, nic to nie zaszkodzi a MOŻE pomoże. Znam przypadki w których taka operacja leczyła silnik z falujących obrotów, może i w tym wypadku pomoże.
www.foto.gbart.pl
Opublikowano
Zrobiłem reset DME...bez rezultatu. Może ktoś ma inny pomysł??? Jak zauważyłem przeglądając posty każdy się tylko pyta i woła pomocy!!!! Ale jak usunie usterkę to już wszystko olewa. Panowie należymy do jednego klubu ,dzielcie śię wiadomośćiami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.