Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

hce kupic bmw 7 e32 z silnikem v8, lecz nie wiem ktory motor mam wybrac 730 czy 740

 

mam dwie oferty

bmw 740 v8 z pzrebiegiem 270 000

oraz

bmw 730 v8 z pzrebiegiem 180 000

 

pzrebieg w tych bmkach jest w 100% orginaly nic nie krecone obie w idelanym stanie i serwisowane z tym ze 730 v 8 driozsza o 2000zl

obie maja sekwencje lpg

 

POMOCY !!!!!!!!!doradzcie cos ktora wybrac czy pzrebieg prawie 300 to jest duzo czy malo dla tego auta czy nie trzeba bedzie robic remontu itp bo bardziej jestem zdecydowany kupic 740 ale ten pzrebieg jest troche niepokojacy

 

prosze o pomoc!!!!!!!!

Opublikowano

Przebieg jest niepokojący. Z tych roczników powinien być ok. 500tyś.

Jeżeli chcesz wybierać między V8 to weź 4.0. Spalanie w mieście będzie wyższe o ok. 2litry więc da się wytrzymać. Mocy sporo więcej.

Piszesz o LPG. Jeździłem kiedyś 540 E34, która miała za sobą 200tyś na gazie. Nie wyszło jej to na dobre. Nawet na PB była zamulona i sprawiała wrażenie 200konnego samochodu. Może przypadek ale coś w tym było. Porównanie miałem dobre bo wtedy też miałem E34 540.

Czy te samochody są sprowadzone czy były eksploatowane w PL?

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
smochody byly uzywane 4 lata w pl, podobno pzrebieg jwst zaprogramowany z komputerem i nie da sie go pzrekrecic no chyba ze wymienimy caly komputer a w tym roczniuku i cenei auta to chyba troche absurdalne
Opublikowano
dodam ze cena za bmw 740v8 to 14000zl a za 730v8 15900 zl czy to duzo czy malo? nigdy bym nie kupicl bemki a sczegolnie e32 ponizej 10 000zl
Opublikowano

chabym sie jeszce dowiedzec czy jesli olej w skrzyni byl wymienay systematycznie co 30 tys to ma prawo sie zepsuc obie skrzynie chodza idalnie bez szarpniec itp, olej w silniku tez na biezaco wymoniany

 

spalanie lpg(sekwencja

730 v8 17l masto gazu lpg, 11-13l trasa lpg

740 v8 20l masto lpg 13- 16l trasa lpg

 

oba auta maja w idelanym stanie sreodek skorzna tapicerka jakby dopiero opuscil fabryke skora jest jeszce matowa a nie blyszczaca zero rdzy!!!!

 

nie pisze ze bezwypadkowe bo kazda mala prawo cos miec najwazniejsze ze nie bylo porzadnego dzwonu bo orgialne plomby bmw i komora silnika matowa spaswanie blach na 100% nic nie bylo powaznego sparwdzalem dokladnie

Opublikowano

Moja 750i miala przebiegu 280 tys PLN w momencie kupna, nie bylo z nia zadnych powazniejszych problemow poza drobiazgami eksploatacyjnymi.

Jezeli oba sa w podobnym stanie technicznym, to kup... ten, ktory Ci sie bardziej podoba.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Zmiana przebiegu zajmuje kilka minut więc tym co jest na liczniku lepiej się nie sugerować.

Co do automatu - to jest największa bolączka BMW. Zwłaszcza 5HP30 z 4.0 są mocno awaryjne. Mają olej lifetime więc nie wymieniasię go co 30tyś.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.