Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja podejrzewam, że mój problem z wypadaniem zapłonu zniknie po wymianie serwa, a pierwszy post kolegi Arko5 tylko mnie utwoerdził w przekonaniu. Mam tylko pytanie odnośnie tego gdzie konkretnie wpada przewód od podciśnienia serwa, bo zastananawia mnie cały czas jaki to ma związek z przerywaniem silnika? Jeśli w serwie zbiera się woda i przedostaje przy wciśnięciu pedału do przewodu to gdzie potem wędruje? Do dolotu, kolektora ssącego czy gdzieś indziej? Bo u mnie auto po mocniejszym naciśnięciu pedału gazu też puszcza białą chmurę, a efekt z rury podobny jak przy padniętej uszczelce głowicy. Co jeszcze warto ssprawdzić po wymianie serwa na nowe? Konieczna będzie kontrola układu dolotowego/ zasilania? Jest jeszcze jakaś uszczelka między pompą a serwem, którą warto by wymienić?
  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.