Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM ! :D To znowu ja z malym problemem po swapie .A mianowicie :Odpalajac auto rano kiedy ssanie jest zalaczone besia chodzi jak piorun ale chwile pozniej gdy tylko sie troszke rozgzeje i wylaczy sie ssanie zaczyna sie problem kuleje na wolnych obrotach,nie chce sie wkrecac a nieraz wogole nie reaguje na gaz tak do okolo 2500tys a powyzej jest juz prawie normalnie prawie bo jest jednak caly czas przymulona jak by nie dostawala paliwa . przekladajac robiac swap z 1.6 na 18is zmienilem wszystko oprocz sondy lambda . Czy to ona moze powodowac te problemy czy raczej to cos innego Jaj ktos cos wie prosze o wypowiedzenie sie na ten temat z gory dziekuje
Opublikowano
no mozna powiedziec ze tak bo w granicach 11-12l/100km to troche za duzo muwie tu o spokojnej jezdzie .A sonde sprawdzalem voltomierzem i pokazalo 0,52v czyli niby ok bo slyszalem ze jezeli miesci sie w przedziale o-1v to jest ok ale ja mam sonde od 1.6 a motor 1.8is
Opublikowano
Sprawdź szczelność układu dolotowego. Miałem bardzo podobne objawy spowodowane małym pęknięciem gumy za przepływomierzem było prawie niewidoczne.
BMW forever!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.