Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak masz troche miejsca i narzędzi to powinieneś dać rade. Ale żeby nie było zakolorowo u mnie ukręciły sie sruby (wszystjie) od obudowy termostatu i od dopwietrzania bloku!! Miałem troche jaj z tym (podkreślam NIE ROBIŁEM TEGO SAM) ale było sporo brudu. Prawda jest taka że wymiana nie jest droga i na Twoim miejscu bym oddał do mecha (chyba że sam jesteś :wink: ).

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
zdejmujesz wąż od obudowy termostatu (poleci troche wody...), odkręcasz 3 śróbki (do odkręcenia polecam grzechotkę z dobrą nasadką, żeby tak jak kolega pibulas mówił nie spartolić śrób), wyjmujesz stary termostat i zakładasz nowy, wraz z nowym oringiem, tak aby strzałka znajdująca się na termostacie była skierowana na odpowietrznik (A), składasz wszystko do kupy i ok. Pamiętaj aby nie wsadzić termostatu odwrotnie!!! powodzenia
BMW JUST FOR FUN!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.