Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Od jakiegoś czasu borykam się z moim e36 320i benzyna.

Spadła mu moc i od jakiegos czasu za pomocą forum

wyeliminowałem kilka wad.

Cewki i fajki ok. filtry tez podobnie uszczelka pod klawiaturą.

Gdy zmienie swiece jest ideał ale po jakimś czasie znów spada moc

i lubi kichnąć.

lekko drga silnik więc stawiałbym na dolot?

NIe bardzo się upieram przy tym ale na czystych świecach jest ok.

Próbowałem odkręcić kolektor i przepatrzyć uszczelkę i wszystkie rurki.

Niestety nie porafię odkręcić ostatniej nakrętki przy kolektorze

blokuję mnie listwa wtryku.

Jak się tam dostać?

 

Koledzy , czekam na rady czy dobrze szukam powodu złej pracy mojego m50?

Dzięki

Wojtek :modlitwa:

Bez gazu nie ma JAZZU....
Opublikowano

jesli na czystych swiecach jest ok

 

a jakie sa swiece jak pojawiaja sie objawy spadku mocy

jesli maja nagar to oznaczalo by ze pali olej i zanieczyszcza swiece = slabsza iskra a jesli nie to moze wina lezy w przewodach WN

 

nie wiem czy dobrze kombinuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.